Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Ja, å så var jag tyvärr tvungen till att blåsa hårddisken.....och allt i bildväg med det, så, gott folk,Kyss ni får hålla tillgodo med en färsk repris.....big_gun.gif

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Fröken) skrev 2014-11-28 17:32:13 följande:
    phpya1wjs60148.jpg
    Har tråkigt i bilkön på väg till jobbet så lägger upp en bild
    Det där, Fröken....det kan inte bli vackrare än så. Halleluja för bilköer.....Glad

• Anton Chigurh
    Anonym (LoveTattos) skrev 2014-11-28 19:19:45 följande:

php08wH4C42483.jpg
    Ja de är ju fredag smile5.gif
    Det var en riktig röv, fan va fin.....good
  • Anton Chigurh
    heartbeat.gifCelines Essenceheartbeat.gif skrev 2014-12-08 10:49:53 följande:
    Dax att logga ut...men jag lämnar kvar en liten rumpa...

Gumman.......Hjärta
  • Anton Chigurh
    ...å ni är så många fler Damerotroligt vackra Damer, som förtjänar komplimanger ni också, men jag måste ha min skönhetssömn nu, så jag ber att få åter komma. 

Ni ÄR fina som fan. NT inte minst...Solig
  • Anton Chigurh
    Anonym (Tragisk) skrev 2014-12-10 00:45:37 följande:
    Jadu.. Men när man ser de bilder killar lägger upp här har jag bara sett de med sexpack, ja hunkar..

Och det är ju mer uppskattat än bilder som jag skulle kunna lägga upp här.
    Du har fel, min gode vän, jag har sixpack, är vältränad, ser riktigt bra ut och det har hänt mer än en gång att jag lagt upp bild utan att få en enda kommentar, så nej, folk tittar på helheten (inte därmed sagt att det är fel på min personlighet, tvärtom...vad gäller personligheten. Det var lika bra att göra denna extranoteringen) så lägg upp din bild Mannen, skulle du bli utan kommentar går livet vidare, du är värd lika mycket för det, och, det finns GARANTERAT kvinnor som älskar just din kropp. 

Sen är jag ju en riktigt trevlig fan också, men det förmodar jag gäller dig med, Mannen...Glad

Kram //Anton
  • Anton Chigurh
    Påven Johanna skrev 2014-12-09 07:22:51 följande:
    "Ja, du får komma hur många gånger du vill", svarar jag åt HjärtaCelineHjärta som inte verkar vara här. 
    Underbart Johanna....Solig jag älskar fan dig.....WetKiss.gif

Jag tycker nämligen om att att komma lite då och då......

Kram //Anton
  • Anton Chigurh
    Påven Johanna skrev 2014-12-10 10:12:07 följande:
    I dag vill jag se nakna män sittande i fåtöljer. De ska ha benen korsade nere vid anklarna och könet dolt av en uppslagen bok som ska vara skriven av deras favoritförfattare. Män som älskar miniatyrböcker får hitta på något sätt att undgå permanent avstängning. 

Ja, det var dagens dekret från den heliga stolens säte. 
    Aaah, va faen, jag kan inte bestämma mig för vem som är min absoluta favoritförfattare, jag gillar Lee Child, Jeffery Deaver, Harlan CobenPer Anders Fogelström var intressant på sitt sätt...men favorit...näää. 

...så, jag väljer att istället visa förra årets vackraste tomte. Även om det är förra årets bild, så har TOMTEN exakt samma form idag. Som då. 

• Anton Chigurh
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-10 11:09:33 följande:
    Sorry påven är varken naken eller man eller har en bok till hands smile5.gif

Vackert...vackert...VACKERT...Kyss
Svar på tråden Helkroppstråden