• A82

Helkroppstråden

Helst ska den se lite sliten ut och hänga "fransar" från längs nedre kanten :)

• A82

Jag har inga problem med att varken ligga i trosor och sola eller bada naken.
    Men jag har (turen) att bo bredvid ett dagis där det hänger en hel del mammor och pappor med barn. Klär inte av mej hur som helst utan väljer mina platser :)

• A82

Måste bara säga:
    Grymt bra jobbat där Zizz!!!
    En stor eloge :)

• A82

Varit där jag med men som tur och lustigt var gick jag ner mina kilon under senaste graviditeten. Har totalt till idag gått ner 41 kilo och har 5-6 kg kvar. (Under 1 år)
    Har lite över hud men det får jag leva med. Där emot gjorde jag i ordning taxöronen som blev utan fyllning för 4 månader sen och är idag jättenöjd :)

• A82

Det tror jag inte alla har. Endel har bara inte gått upp i vikt än ;)

• A82

Kanske inte den bästa komplimangen men gu vad jag gillar korsetten du har!!!!

Och du var/är väldigt fin i den med :)

• A82

Muskler blir oattraktivt när det alldeles för mycket av de. Då kroppen blir oproportionerlig. ( huvudet ser ofta så litet ut då)

• A82

Härligt att se sån energi och glädje medan du kämpar på Choco. Själv blev jag häxan surtant och rätt tvär när jag testad en mindre storlek och det inte satt bra. Haha
    Heja dej!!!! :)

• A82

Vad är Clowner kända för då??? Att bli utskrattade?
    Är det där av elakheten kommer?
    Bara lite funderingar.....

• A82

Chocoholica go girl.
    You can go right were you want to go. :)

• A82
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 01:23:17 följande:

Jag har inte sparkat på henne, har bara svarat på era kommentarer. Tycker det är så genomskinligt när man ska överösa folk med komplimanger när man innerst inne tycker att personen är fet. Ok att säga, bra jobbat fortsätt så, men att säga vackert axelparti, vackert lillfinger, vackert ögonbryn...vad fan....smöret rinner genom hela tråden.
    Smör är något man har när man bakar och lagar mat. Stöttningar och pushningar och komplimanger är något annat. 
    Alla tycker inte som du. Det vet du va!!!??
    Vad är det för fel att kommentera någons axlar om man gillar dennes axlar, eller axlar i allmänhet.

Anonym (nn) skrev 2013-06-09 00:46:53 följande:

Varför då? För att kamoflera faktum att hon är tjock och behöver gå ner i vikt?
    Kamoflera? Något hon själv går ut med, är medveten om och jobbar med? Vad kamofleras??? Hennes egna åsikt om sin vikt?
  • A82

Choco. Bry dej inte om spydigheterna. Tycker ff du gör ett stråland jobb. Varit där, jobbat på det och hört elakheterna. Och bäst av allt. Gjort en come back Flört Precis som du kommer göra en dag {#emotions_dlg.flower}Skål

Svar på tråden Helkroppstråden