Helkroppstråden
Chocoholica: vilka snygga axlar! Och fin byst, du måste vara en dröm i alla v-ringade klänningar med tunna axelband som affärerna är fulla av nu.
Chocoholica: vilka snygga axlar! Och fin byst, du måste vara en dröm i alla v-ringade klänningar med tunna axelband som affärerna är fulla av nu.
Roligt förresten med flera nya ansikten, eller ja, kroppar, i tråden. Ett fint collage!
Apropå "anonym jag vågar också" och även andra bilder: man kan ta en bild rakt upp och ner och det är coolt, bra för tråden med blandning. Men man kan aldrig jämföra en bild rakt upp och ner med en bild där nån står/ligger i en smickrande ställning. Om fotografen som hängde här förut, skulle lägga upp dej "jag vågar också" på en renfäll i snygg belysning och sexiga underkläder så skulle det bli en finfin kalenderbild det också, i många mäns favoritsmak.
Men å andra sidan, varför skulle du det. Jag blev lite filosofisk bara, över hur vana vi är att kvinnokroppar på bild är objekt och hur coolt det är att bara ge fan i det.
Glad midsommar på er alla förresten! Jag vill minnas att jag julbakade när den här tråden startade!