Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Chocoholica: vilka snygga axlar! Och fin byst, du måste vara en dröm i alla v-ringade klänningar med tunna axelband som affärerna är fulla av nu.

• Anonym (badsugen)
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 01:23:17 följande:

Jag har inte sparkat på henne, har bara svarat på era kommentarer. Tycker det är så genomskinligt när man ska överösa folk med komplimanger när man innerst inne tycker att personen är fet. Ok att säga, bra jobbat fortsätt så, men att säga vackert axelparti, vackert lillfinger, vackert ögonbryn...vad fan....smöret rinner genom hela tråden.
    Min kommentar var väldigt spontan, jag har nyligen letat klänning och hittat många såna som min lilla byst inte fyller ut och blev lite avis när jag såg Chocos smala armar, snygga axlar plus en fyllig byst som kan bära upp sånt.
    Det var en ren vi-tjejer-emellan-grej, herregud nn, har du aldrig fått en komplimang på jobbet eller av en kompis?

Tar du irl-komplimanger som smör också? Jag tycker livet blir lite roligare om man njuter av det positiva istället för att bita sej fast vid alla nackdelar. *Bosse på jobbet har klippt sej, skaffat coolt skägg och ny tröja men det kan jag inte kommentera för han har ju fortfarande ölmage och jag vill inte förvirra honom*.

• Anonym (badsugen)
    Anonym (gbg) skrev 2013-06-11 12:56:27 följande:
    Absolut, det är skitviktigt! Även vi killar vill höra sånt och se er dregla eller snubbla till i bland *S*  

Du är hur läcker som helst!

Jag snubblade kanske till lite, men jag sitter, så det gick bra.
  • Anonym (badsugen)

Roligt förresten med flera nya ansikten, eller ja, kroppar, i tråden. Ett fint collage!

• Anonym (badsugen)
    Anonym (gbg) skrev 2013-06-11 16:56:09 följande:
    Tack och hoppas du inte är en grabb *S*

Haha nä jag är kvinna, men hade du inte velat ha beröm av en kille?
  • Anonym (badsugen)
    Anton Chigurh skrev 2013-06-11 17:02:15 följande:
    Den har vart uppe förr, men va fan.

Ja....jag är bekräftelsekåt. Så inåt helvete....  

Å fan. Du har ju kropp som en ....gepard, Anton.
  • Anonym (badsugen)

Apropå "anonym jag vågar också" och även andra bilder: man kan ta en bild rakt upp och ner och det är coolt, bra för tråden med blandning. Men man kan aldrig jämföra en bild rakt upp och ner med en bild där nån står/ligger i en smickrande ställning. Om fotografen som hängde här förut, skulle lägga upp dej "jag vågar också" på en renfäll i snygg belysning och sexiga underkläder så skulle det bli en finfin kalenderbild det också, i många mäns favoritsmak.

Men å andra sidan, varför skulle du det. Jag blev lite filosofisk bara, över hur vana vi är att kvinnokroppar på bild är objekt och hur coolt det är att bara ge fan i det.

• Anonym (badsugen)

Glad midsommar på er alla förresten! Jag vill minnas att jag julbakade när den här tråden startade!

• Anonym (badsugen)
    Anonym (5månader) skrev 2013-06-20 12:03:20 följande:
    Nyfiken på vad ni andra tycker om denna kropp?

Fick barn för drygt 5mån sedan.

Det ser bra ut, huden (och kanske musklerna) på magen lär väl inte ha dragit ihop sej riktigt än men fem månader är inte mycket efter att varit gravid.
  • Anonym (badsugen)
    Chocoholica skrev 2013-06-30 21:26:45 följande:
    OK... Jag tänkte lämna FL men bara för att du är så awsome så kan jag stanna kvar för jag behöver pepp jag med. Skäll gärna på mig lite för förra bilden. Jag förtjänar det!

Varför skulle någon skälla? Du gör det bara svårt för dej själv, inte för nån annan.

Ha en bra ny vecka istället!
Svar på tråden Helkroppstråden