• Tom Araya

Helkroppstråden

Nanime skrev 2012-12-19 11:06:08 följande:
    xD LOVE IT! och jag är en sån människa som är extremt lättgenerad, skulle någon göra så mot mig skulle jag stå där röd som en tomat och småfnittra resten av veckan typ :P
    MrC skrev 2012-12-19 11:17:08 följande:
    Extremt roligt faktiskt. På ett positivt sätt alltså. *thumbs up*
    Scarlet 0007 skrev 2012-12-19 11:27:59 följande:
    Självsäker med humor?.. Det är prick det hetast som finns hos en man.
    Tack! Solig

• Tom Araya
    Mutter80 skrev 2012-12-19 11:23:49 följande:
    Kan inte fatta att ni gör detta, viker ut er på familjeliv, allvarligt! Era bilder kan fastna på helt fel ställen såp ni e medvetna om de! Denna tråd måste ha startat att en överkåt kille som vill ha nått att *piiip* till!

Så förbannat omoget!!!! Urk o ni tjejer ska föreställa mammor, "ge mig styrka" att ni inte skäms!!!!!!!
    Var så god! En bild på min halvnakna kropp utan ansikte och mitt riktiga namn avslöjar inte mer än vad jag tål, oavsett var bilderna hamnar någonstans.
  • Tom Araya
    MrC skrev 2012-12-19 11:27:44 följande:
    Nej, det tror jag inte. Tror mer på att tråden startats av en överkåt lesbisk (eller bisexuell) kvinna som vill ha lite onanimaterial till fredagsmyset.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2012-12-19 11:44:53 följande:

Kul tråd {#emotions_dlg.djavulsk} och då ska väl jag inte vara sämre nu när man sett så många vackra kroppar!! Här har ni ialf en 2 barns mamma, inte jätteung, men i sina bästa år! God Jul på er! 
    Fantastisk! Den kan du vara nöjd med. Solig
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2012-12-19 10:42:37 följande:

Tvåbarnsamma och ganska nöjd. =)
    Oj Förvånad, du tränar en del va? Snudd på tvättbräda där. Mycket välsvarvad kropp men det jag nog lägger mest märke till är håret...underbart! Solig
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2012-12-19 12:04:42 följande:

Det är ju bara se vilka det är som skriver....de mest desperata på fl med hopp om att någon inboxar dom. Titta på alla andra trådar i forumet så ser du alltid samma patetiska killar.
    Hahaha...jo, jag tillhör verkligen de jättedesperata killarna...Obestämd

Nä, jag dejtar en riktigt trevlig kvinna så jag är verkligen inte desperat.
  • Tom Araya

Om trådens innehåll är smaklöst och patetiskt, varför hänger ni då här? Är ni själva smaklösa och patetiska?

• Tom Araya
    Anonym (???) skrev 2012-12-19 12:10:58 följande:

Jo jag läste att du dejtade en här på FL och jo man är desperat om man sitter och kommenterar ALLA tjejers kroppar som snygga.
    Vilken tur att jag inte kommenterat alla då...Oskyldig

Men om man faktiskt tycker alla är snygga, är det fel att säga det då?
  • Tom Araya
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:23:29 följande:
    Ja men de e ju de som e meningen att man ska göra här!

Sex o samlevnadstrådarna e väl till för att få tips o råd inom de ämnet o inte lägga ut halvnaket!

Varje tråd, oavsett kategori, är till för det den är skapad för, varken mer eller mindre och det är helt valfritt att hänga i tråden eller ej.

Något finns ju i denna tråd som lockar även dig.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2012-12-19 12:27:54 följande:
    90 talet ringde och ville ha sina värderingar tillbaks!
    Du menar 1890 va?
Svar på tråden Helkroppstråden