Petite Jasmine skrev 2013-01-06 03:49:14 följande:
Kära du. Jag är flerbarnsmamma. Och jag är stolt över att se bra ut "trots" det. Jag har lika rätt till att vara stolt över min kropp utan att behöva "sättas på plats" som de som har hängbröst, bristningar och mullig mage.
Om imperfektioner ;) är din fetisch så är det helt okej.
Hmmm... Den här tråden har genomgående varit olik "FL-andan" eftersom den nästan enbart innehållit positiva kommentarer. Om man inte har något snällt att säga säger man inget alls har varit mottot. Det är det som gjort tråden så uppskattad. Ditt kort kändes fel eftersom det var mer ett "påfågelkort". De flesta här skulle se minst lika bra ut som dig om de stylade sig på samma sätt, men tråden har kommit att handla om att våga visa sin vardagliga sida.
Klart att ditt kort uppskattades av vissa. Alla andra höll tyst.
Både din bild och det du skriver visar att du missat poängen med vad tråden kommit att handla om och Putt B försökte få tråden tillbaka på rätt köl igen.
Summa summarum: Inse att det du tycker är snyggt, kan se fult och plastigt ut i andras ögon och att det du tycker är fult kan vara högst attraktivt hos andra. Smaken är olika.
Nu hoppas jag att det kommer upp fler vardagliga kort igen!