• twain

Helkroppstråden

I Rose I skrev 2013-01-02 16:33:57 följande:

Arrows och Anton bilder är dem som har fastnat i mitt huve.

Mmm... Det liknar planscherna jag hade upphängt i tonårsrummet... Tungan ute *blir lite nostalgisk*
  • twain
    I Rose I skrev 2013-01-02 16:43:30 följande:
    Jag älskar Antons bild i ladugården. Undar vad han har för tatuering på armen...
    Säkert ett hjärta som det står "mamma" på Tyst

(inboxa och fråga...)
  • twain
    straight arrow skrev 2013-01-03 12:28:49 följande:
    Haha! Dagens skratt för denna reaktion i tre steg...
    Din bild var mumsig. Jag började fantisera om var din ena hand befann sig och helt plötsligt gjorde jag det man absolut inte fick göra till de här bilderna. FörvånadKyss
  • twain
    Pentra skrev 2013-01-04 16:52:00 följande:
    Ooh,snyggt naket! Mums! Tungan ute
    Håller du handen så enbart för att tvinga ner "den"...? ... (Ja, där svävade jag iväg i fantasin igen...   )

/Pentra
    Pentra, det låter som att vi delar samma fascination, men varför är det så upphetsande? Lika svårförklarligt som fascinationen vissa killar har av "the gap".
  • twain
    I Rose I skrev 2013-01-04 17:27:17 följande:

Det ska du väl inte få. En vältränad kropp kan vem som helst träna till sig. *Kram*
  • twain
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 03:49:14 följande:
    Kära du. Jag är flerbarnsmamma. Och jag är stolt över att se bra ut "trots" det. Jag har lika rätt till att vara stolt över min kropp utan att behöva "sättas på plats" som de som har hängbröst, bristningar och mullig mage.

Om imperfektioner ;) är din fetisch så är det helt okej.
    Hmmm... Den här tråden har genomgående varit olik "FL-andan" eftersom den nästan enbart innehållit positiva kommentarer. Om man inte har något snällt att säga säger man inget alls har varit mottot. Det är det som gjort tråden så uppskattad. Ditt kort kändes fel eftersom det var mer ett "påfågelkort". De flesta här skulle se minst lika bra ut som dig om de stylade sig på samma sätt, men tråden har kommit att handla om att våga visa sin vardagliga sida.

Klart att ditt kort uppskattades av vissa. Alla andra höll tyst.

Både din bild och det du skriver visar att du missat poängen med vad tråden kommit att handla om och Putt B försökte få tråden tillbaka på rätt köl igen.

Summa summarum: Inse att det du tycker är snyggt, kan se fult och plastigt ut i andras ögon och att det du tycker är fult kan vara högst attraktivt hos andra. Smaken är olika.

Nu hoppas jag att det kommer upp fler vardagliga kort igen!
    I like sensual sex... If it's rough...
  • twain

Den stylade och fixade bilden i kombination med de nedlåtande kommentarerna skar sig från resten av tråden. Helt plötsligt gick det från mysigt till tävling helt i onödan.

• twain
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 09:53:11 följande:
    Återigen - det finns ingen anledning att racka ned på mitt val av kort. Jag gillar det, och för mig är vardag ibland lika fint som lite uppklätt. Jag behöver inte sättas på plats för att jag har en annan smak på vad som är estetiskt tilltalande och därför klär mig/visar mig från den sidan. 
    Tack för ett trevligt svar. Varken du eller någon annan behöver sättas på plats. Det här var (är?) tråden där alla bara kan vara som de är och uppskattas för det.
  • twain
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-06 10:07:41 följande:
    Borde kanske visa upp en mer avklädd bild här... Bara för att visa att vi flerbarnsmammor ser ut på måååånga olika sätt och kan vara tämligen stolta ut trots det!

Mina bröst är stora och hänger, tänker aldrig lyfta dem för det är många killar som gillar dem precis som de är.

Min mage är plufsig och full av bristningar, men än en gång, det finns killar som gillar det också.

Jag vill självklart gå ner i vikt lite mer, men för min hälsas skull. Inte för att bli nån slags fotomodell.

Min kropp är det den är, den har levt ett tufft liv och det syns. Men den duger!!

Den här tråden har varit så bra för sen har varit trevlig i tonen och har visat upp många sorters kroppar som alla är fina på sitt sätt. Sen tänder vi självklart alla på olika saker.

Men att försöka hålla tonen trevlig är nog viktigt, för samhället är tufft nog som det är.

Låt oss bara hylla kroppen - hur den än ser ut!!!
    Väl talat fjärilen!
  • twain
    Fotografen skrev 2013-01-06 11:52:22 följande:
    Men man tackar så mycket för det Signorina :)
    Ja, den var färgstark trots att den var i svartvitt.
Svar på tråden Helkroppstråden