-
Du är verkligen Jättefin, tycker det är fint med knubbiga tjejer många gånger. Men ärligt talat tycker jag att du borde byta namn.Anonym (knubbis) skrev 2012-12-21 20:01:43 följande:
-
En fantastisk kropp med fina former, syns faktiskt inte spår av tidigare ätstörningar.Anonym (Emma) skrev 2012-12-21 21:29:52 följande:Och så känner jag att jag bör dra mitt strå till stacken...
Som sagt, helt ok, men som före detta lätt ätstörd och ortorektisk är detta inte godkänt enl mig själv.
Förresten, hur går det med budgivningen?
Synd att jag är mitt uppe i husbygge, annars hade jag lätt varit intresserad. Förutsatt att gräsklipparen ingår och att den är självdrivande
Budgivningen har faktiskt stått still idag, både jag och intressenterna har väl varit upptagna med julstök. Synd att du håller på att bygga, ju fler intresserade dessto bättre annars. Är rädd att jag får nöja mig med ca 2 mille. Anton hade iaf funderingar på att bjuda 1.8 tror jag. Men så är det ju den där gräsklipparen också, den betyder väldigt mycket för mig, liksom mina kalsonger -
Otroligt läcker brygga Thessa... förlåt hylla menar jag.thessa skrev 2012-12-21 21:36:33 följande:förresten emma, du är också superfin!! tycker du ska vara jättenöjd! :)
-
Av huset förstår jag ju, men vill ni verkligen se mera av mig?Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 21:51:03 följande:Haskel, man vill se mera av både dej och av huset?
-
Jag vill tacka alla tjejer i första hand, Octo, Thessa, Beth, Badsugen, Flisan, Knubbig, Bmi, Bonnevier samt alla ni andra jag inte kommer ihåg namnet på. Tack till er killar också.
Fantaskt vackra kroppar ni alla har. Långa, korta, smala och knubbiga spelar ingen roll. Även trevligt då vissa av er visat sina bröst på granntråden. Jag slutar aldrig att förvånas öveer hur vackra ett par bröst och en kvinnokropp är.
Den klart trevligaste tråden i FL:s historia, nästan ingen osämja. Bara trevliga människor och uppskattning till varandra. Kanske beror på att vi alla är lite kroppsfixerade trots allt? -
Bmi och badsugen: Eftersom att alla ni två vill se mer av mig så har jag bestämt mig för att fixa det åt er. Men ge er till tåls en liten stund till. Har nämligen inga på datorn, utan måste be sambon fotografera mig först. Men lovar att återkomma,
-
Med tillstånd av sambon lägger jag till att börja med ut den här bilden som jag faktiskt hittade. Min sambo säger att jag faktiskt påminnier ganska mycket om Johnny Depp. Är det bra att göra det, -
Jag har visst underskattat dig Anton, du var faan i mig en hård förhandlare. Jag hade ju planerat ett motbud på 2.3 millar, men vad ska jag säga nu. Jag är alltså jävligt sugen på att godta ditt bud, problemet är egentligen bara kalsongerna. Jag har ju förstått hur populär och sexig jag är i dem tack vare den här tråden. Du kan inte tänka dig ett par stumpor istället?Anton Chigurh skrev 2012-12-21 23:21:16 följande:Nu får du fan hänga med lite Haskel, jag har faktiskt höjt till 1,9 mille, men då skall gräsklipparhelvete ingå, bara så du vet.
Fast jag känner mig givmild i kväll, jag har just fått sätta på ett gediget fruntimmer, vilket du kan tacka din lyckliga stjärna för. Jag höjer till 2 mille på stående fot. Men då ryker dina kalsonger också. Och gräsklipparen. Dock, Haskel, så kräver jag att kalsonger inte bara är nytvättade, utan du skall har kört tre extratvättar på det långa programmet, 90 gradersprogrammet, och där tillsatt minst en liter Klorin av synnerligen god kvalité. Till varje tvättomgång. Det har du råd med om jag pröjsar 2 mille.
Har vi en deal ???
-
Sambo visste inte vad som var likt, känns iaf trevligt att eventuellt vara sexig. Vart tycker du likheten ligger, kanAnonym (badsugen) skrev 2012-12-21 23:21:36 följande:
Så fin bild!
Japp, han är framröstad till världens sexigaste man två gånger, så det är bra .www.newser.com/story/74307/johnny-depp-sexies...
det vara kalsongerna som Anton nu försöker få att ingå i köpet, som gör mig så lik? -
Jag som alltid tyckt att det varit orättvist att vara född som kille. Att inte ha någon intressant kropp att göra tjejer glad med att visa upp. Men i den här tråden verkar det faktiskt som det ändå är ganska uppskattat. Tack för alla fina kommentarer.
Men tycker iof fortfarande att det är lite orättvist att inte jag har några bröst att leka med hela dagarna. Men det kanske ändå är tur, då fick man ju inget annat gjort om dagarna.
Efter råd från vänliga kvinnor, håller jag i mina kallingar tillsvidare Anton. Vi ska kanske tänka över det hela tills imorgon så länge, och koncentrera oss på trådens verkliga syfte en stund?