• fläta

Helkroppstråden

Haskel skrev 2012-12-22 21:58:53 följande:
    Är det möjligtvis så att du vet vem jag ärFlört? Det låter nästan såSkrattande.
    Nej, inte alls.
    Men minnet spinner trådar. Jag var "populär" och det var bara hockeykillarna som hade upptäckt tjejer på den tiden. Jag däremot trånade efter "Haskel"-typerna och de intresserade för tjejer långt mycket senare. Långt mycket senare. Jag gillar fortfarande "Haskel" men först i vuxen ålder hann vi fatt varandra.
  • fläta
    fläta skrev 2012-12-22 22:08:54 följande:
    Nej, inte alls.
    Men minnet spinner trådar. Jag var "populär" och det var bara hockeykillarna som hade upptäckt tjejer på den tiden. Jag däremot trånade efter "Haskel"-typerna och de intresserade för tjejer långt mycket senare. Långt mycket senare. Jag gillar fortfarande "Haskel" men först i vuxen ålder hann vi fatt varandra.
    Så illa jag skrev. Hoppas någon förstod i alla fall. 
    Jag klär gran och gör kola samtidigt som jag uppdaterar den här oändligt söta tråden. Hjärta 

Ni är så fina allesammans. Jag är lite kär i er allihopa.

• fläta
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 22:22:35 följande:
    Mina goda vänner : Enligt ett dekret från "Lol Pappa" så ger vi fullkomligt fan i denna typen av inlägg/påhopp som ni besvarar här, vi ignorerar dylika kackerlackor totalt, det finns ingen anledning till att kommentera inlägg som kommer från en gödselbehållare, inte alls, så, gott folk, vi besvarar det trevliga och gemytliga personer och låtsas som dyngan (inlägg av senaste ANONYM ) finns där den hör hemma....nämligen nerspolad med all annan skit.

Okej! Cool
  • fläta
    Anonym (Salsa) skrev 2013-01-03 17:13:29 följande:
    Rose, vet hur det är. Har själv snöat in på div kroppsdelar i perioder men insett att det bara sitter i mitt eget huvud. Ingen annan som ser det som i mina ögon inte är perfekt. Kroppar är vackra och unika lika mkt som personligheten är unik. Tycker att många verkar ha glömt bort det där och att det på ngt sätt anses fult att vi här olika kroppar och olika preferenser vad gäller det vi anser bara hett, vackert, sexigt osv.. Man får lov att gilla och dras till en viss personlighet men gud förbjude om det gäller kroppar. Tycker denna tråd är fantastisk på så sätt att alla här inne verkar gilla olika och det skiljer sig mkt åt alla dessa kroppar och delar av den spm visas upp.
    Och ibland kan ju det där faktiskt bara handla om något som man tycker är vackert att titta på men som inte har någon bärighet i verkligheten. Menar, även om man nu skulle tycka att det är sexigt med ett mellanrum mellan låren så tvivlar jag på att det finns särskilt många människor som skulle ge upp en potentiell partner som det stämmer med på alla andra sätt enbart för att mellanrummet saknas. Lår glider ju fint isär av andra anledningar också.
  • fläta
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-07 11:06:45 följande:

Förtydligande; jag skäms inte över min kropp. Det är bara onödigt och meningslöst... Tänkte mer skäms över att lägga upp den här till allas beskådan. Men... Det är väl iofs också onödigt så jag kanske slutar med det *s* :)
    Jag tycker det ser ut som om du kan ha en hel massa kul och mys i och med den där kroppen. Och jag är inte ens en man. För dem är det nog rena eldoradot för lek och smek.
  • fläta
    Nockanpockan skrev 2013-01-10 15:54:52 följande:
    Varför ska din MAN bli nöjd??? Är du nöjd själv?
    Tror du läste för fort, Nockan.
  • fläta
    Mattias39 skrev 2013-01-11 10:40:16 följande:
    Ok då...chockar med en påklädd bild...

Du är verkligen fin, tycker jag. Du har en sådan där kropp som är mysig att hålla om, och så är det ju så härligt att pilla lite med håret på magen också. 
  • fläta

Och alla kvinnor är ju så snygga att jag ibland kommer på mig själv med att önska att jag var man eller åtminstone bisexuell. Vilka fantastiska vyer ni erbjuder!

• fläta
    Blackfeet skrev 2013-01-11 11:30:25 följande:
    Som du önskar..

Trevlig helg samtliga, är inte så aktiv här men ni alla är skitsnygga!
    Keep up the good work!

Ja, det är tur att man inte är ung längre. Du är ju så snygg att jag omöjligt hade fått av mig kläderna ens om tillfälle hade uppstått. Inte ens under pistolhot hade persedlarna lämnat min lekamen. Men väldigt roligt att få se dig på bild! Nästan så att jag vill återvända till tonårsrummet där det ju var tillåtet att tapetsera väggarna med planscher föreställande killar med utseenden som ditt.

Tjusig!  
  • fläta

Jag tycker att ni är jättefina och jag uppskattar så att få se er! Hjärta Men jag blir aldrig avundsjuk på riktigt, trots att jag inte ser ut som en del av er gör. Jag gillar hur jag själv ser ut, trots att jag vet att det inte motsvarar ett ideal som många skulle kunna enas kring är önskvärt, åtråvärt och ansett som särdeles snyggt. Själv hoppas jag på att många fler kan gilla sig själva. Det är befriande att göra det (för er som inte ännu kunnat prova just detta) även om det innefattar lite hängpattar och dylikt. Jag gillar min kropp ändå! Den är bra, mjuk, fin, och gosig. 

Om jag får önska något så är det att människor rent generellt skulle vara lite mer förlåtande gällande förpackningen. Det är väldigt få människor som när de finner något i en annan människa skulle rata det för att förpackningen inte håller måttet. Den sortens sökande efter fysisk perfektion brukar hos de flesta tona bort och försvinna direkt efter tonåren.

Med det sagt; jag ser så många i den här tråden som är så väldigt attraktiva. Jag läser också så många inlägg i den här tråden som bevisar min tes - människor är attraktiva och mysiga när jordmånen för personlig tillväxt är god. {#emotions_dlg.flower} 

• fläta
    DrJekyl skrev 2013-01-28 12:23:46 följande:

Det kommer men inte nu :) Kanske senare ikväll om jag orkar ta fram kameran och fixa ihop nåt :)
    *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* 
    *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* 
    *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* 
    *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* *uppdaterar* 

• fläta
    DrJekyl skrev 2013-01-30 22:53:43 följande:
    En liten ryggbild för er som gillar ryggar :)

Oj, oj, oj! Så snyggt! Oj! OJ!
  • fläta

Jag vill verkligen objektifiera Jekyl och använda honom som sushibricka eller något i den stilen. Men det är kanske sextrakasserier att uttrycka sådana saker om män?

• fläta
    lilletrille skrev 2013-02-08 10:38:55 följande:
    Jag har en känsla av att det är helt OK, faktiskt.. :D
    Hehe.

Det är roligt att se på alla era bilder!  
  • fläta

Oj, det var en väldigt ståtlig kroppsdel måste jag säga! Inte ens två stora händer kunde dölja hela. Kommer uppföljaren i 3D, tro...?

• fläta

Känns nästan som om det kommer att växa ut en penis på mig, så heta är kvinnorna som postar! Fast när männen postar så är jag plötsligt glad över att det inte blivit så. 

Läckra bilder!  

• fläta
    Anonym skrev 2013-02-25 17:03:12 följande:
    Dom säger likadant till alla oavsett hur dom ser ut, så jag vet ärligt talat inte hur mycket sanning det ligger i det de säger.
    Det är väl inte så konstigt att man kan uppskatta fler än ett sorts utseende? 
  • fläta
    Anonym skrev 2013-04-22 15:40:58 följande:
    Här kommer en bild på lilla mig :) Tagen på gymmet!

Wow! Som att få en förhandstitt på Percy Jacksons okända kusin.
  • fläta
    Anonym skrev 2013-04-22 16:39:20 följande:
    Kära Ulf, du har inte blivit påhoppad, du har blivit ifrågasatt.
    SAS har inte bett dig att vara talesman ...Du tänkte inte på det..

Du har fortfarande fel ang elektronik, det är inte tillåtet under start och landning oavsett vilken sida av dörren man sitter. Faktiskt.   

Mvh

Flygvärdinnan

Han är väl knappast talesman för SAS om och när han raggar på en kvinna? Han berättar att han är flygkapten - den eller de som eventuellt gillar det anmäler sedan sitt intresse. Samma sak händer när en snickare, en botaniker, en fotvårdare eller en florist berättar vad de sysslar med.

Talesman för SAS hade han varit om han sagt: "Vi flyger dig dit du vill, orgasmgaranti utlovas på Ulfs flygningar  (emellertid inte du Gertrud "flygvärdinna" - ditt problem låter sig inte så gärna åtgärdas, men gode gud som vi önskar att vi hade kunnat friställa dig på någon oländlig ögrupp i den kallare delen av världshaven)!"  
  • fläta
    Karios skrev 2013-05-17 06:14:04 följande:
    En bild. Lika mörk som jag är ljus.

Och en homage till alla människor som generöst, och med glimten i ögat, delar med sig av sköna bilder.

Just ni, ha en underbar dag. Och för all del, ni andra också.

Jättefin bild!
Svar på tråden Helkroppstråden