Inlägg från: Scarlet 0007 |Visa alla inlägg
  • Scarlet 0007

Helkroppstråden

Ett litet bidrag kan jag också lämna. Mer kropp än detta blir det inte då jag också har bläck här och där som jag vill lämna utanför bilden. Men iaf:

• Scarlet 0007
    Anonym skrev 2012-12-19 18:32:53 följande:
    Nu kommer Mutter80 att dö kränkthetsdöden.
    Jupp!
  • Scarlet 0007
    Anonym (Fula bröstvårtor) skrev 2012-12-19 20:31:27 följande:

nu hoppas jag det kommer med bild på mej.
    Inget fel på dom bröstvårtorna!
  • Scarlet 0007
    Anonym (Carlos) skrev 2012-12-19 21:23:45 följande:

Nice.
  • Scarlet 0007
    Anton Chigurh skrev 2012-12-19 22:30:19 följande:
    Jag har snart funderat färdigt, Jojile. Tror jag. Frågan är, vad jag kommit fram till !!!
    Lägger mig i: Lite spännande vore det allt med en bild.
  • Scarlet 0007
    Anton Chigurh skrev 2012-12-19 22:49:48 följande:
    Mmm, jag vet, men egentligen går det emot mina principer. Åt andra sidan, Scarlet, rök mina principer käpprätt åt helvete när du fick se min nakna röv.......
    Well. Det är eg emot mina principer med. Men ibland så..

Någon naken röv har jag inte sett. Eller jo, flera st men inte din vad jag kan minnas.
  • Scarlet 0007
    Anonym (skäms) skrev 2012-12-19 22:51:42 följande:
    Måste erkänna att det känns motigt att lägga upp en bild på mig efter att ha sett alla fina tjejer här. Jag tänkte dock att jag skulle ta chansen att kanske acceptera min egen kropp lite mer om jag inte gömmer mig längre.

Jag har det senaste året gått ner 70 kilo efter en GBP-operation. Skäms ihjäl över hur jag behandlat min kropp och få idag och resten av mitt liv leva med "straffet". Är i alla fall mycket friskare idag. Är inte riktigt klar ännu men snart har jag nått BMI 25.

Here goes... iiiiiihhhhhh

70 kg?? Satan, bra jobbat!
  • Scarlet 0007
    Anton Chigurh skrev 2012-12-19 23:16:22 följande:
    Den sk "rumptråden, fast bilden plockades efter 3 dagar av en moderator som tydligen behövde den till sitt privata arkiv...

Å så är det ytterligare en bild i en av FL's tävlingstrådar om "en snöig bild". Jag vann inte.... 
    3 dagar? Det fönstret missade jag. Oh well. Så är det när folk ska vara själviska.

Kan väl i ärlighetens namn säga att jag inte kollat in några tävlingstrådar. Fast det kanske jag borde.
  • Scarlet 0007

Jisses, här hänger man inte med i svängarna! Läsa ikapp är ingen lek!

Svar på tråden Helkroppstråden