• MrC

Helkroppstråden

kapten howdy skrev 2012-12-20 02:41:48 följande:
    ok. För din Skull Dåh. 

Är några kilo överviktig. Skall ta tag i detta så fort min julklapp (till mig själv) går igenom.
    It´s all love. Framsidan är lite bättre och hårdare.. :)
    Är det inte lite fel tråd? Skulle inte den bilden passa bättre i www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67691467.html ???
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    Reflec skrev 2012-12-20 06:13:58 följande:
    varför starta en tråd om att du är så fet då?
    För att folk ska säga/skriva att hon inte är fet, fattaru väl?! Solig
  • MrC
    Moderator skrev 2012-12-20 08:11:32 följande:
    På förekommen anledning vill vi påminna om att nakenbilder inte är tillåtna i forumet. Dessa kan uppfattas som stötande eller provokativa av andra medlemmar och kommer därför att plockas bort.

/Moderator
    Och är det en naken rumpa i bilden så vet vi ju inte om personen har en tröja på sig heller?
    Om någon uppfattar en naken rumpa som stötande har den personen verkligen seriösa problem. Och skulle det nu vara så att någon inte gillar en naken bild så är de positiva effekterna av bilderna större att de överväger de negativa, bilderna är alltså "paretoeffektiva"!
  • MrC
    Lady Namárië skrev 2012-12-20 08:34:16 följande:
    Jag tycker min missuppfattade magdansdräkt på avataren förklarar läget ganska bra. Men ok:

Inga snoppar, inga snippor, inga bara rumpor och inga bara bröst. Det är en familjesajt, gott folk. Ni är jättesnygga allihop, men var snälla och posta inte bilder som inte är "barnvänliga".

Det känns inte helt tryggt att ge dig fritt fram på en sådan beskrivning, Anton. De hungriga damerna får nog be om en privat visning i inboxen istället.
    Men om detta är en familjesajt - varför tillåts så mycket rasistisk propaganda då?
    Rimmar illa tycker jag.

Hellre lite naket än en massa hat och rasism. Naket är gulligt, rasism är ogulligt.
  • MrC
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 08:43:19 följande:
    Är tänkt att simulera ett par string. Ja.

Och här vill jag för säkerhets skull påpeka att det inte finns att jag skulle dra på mig ett par string på riktigt. Så att säga.
    Tyckte detta behövde sägas. 
    I våra perversa drömmar har du alltid string på dig Anton! Hahaha.
  • MrC
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 08:52:54 följande:
    Jag har väldigt svårt för att avgöra om detta är att se som nåt positivt för min image.....
    Det är inte vårt fel att du envisas med att ha string heller....Tomte
  • MrC
    Lady Namárië skrev 2012-12-20 09:03:10 följande:
    Jag sa ju att den var missförstådd. Det är faktiskt mycket mer kläder än det ser ut att vara.

Kejsarens nya kläder?
  • MrC
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-03 13:22:33 följande:
    Äsch vad fan, bjuder på lite hud och kurvor!

Nya tapeter?
  • MrC
    Hotrod skrev 2013-08-14 00:45:55 följande:

....fasen dags o raka sig...
    Nej. Spara 1 månad till iaf.
  • MrC

Okej, en haka/kind får de fega visa. Lite mer än 2-3 dagars stubb. Kanske 2 veckor.

Nästa sommar kommer en helkroppsbild i bara shorts! Flört
Svar på tråden Helkroppstråden