Inlägg från: Jellybeanbaby |Visa alla inlägg
  • Jellybeanbaby

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2012-12-19 00:10:51 följande:
    Jag misstänker jag kommer få en massa skit om jag lägger ut en bild....!
    nää... du kommer få skit om du INTE lägger ut osv. Flört
    Hand in hand is the only way to land ♥
  • Jellybeanbaby
    Mattias39 skrev 2012-12-19 12:06:44 följande:

Känner att jag inte kan vara sämre än er andra... :)
    Svårt att ta bild själv märkte jag...men,men...tycker min kropp i stort sett är ok, men finns saker att jobba med...
    Skitsnygg kropp, lagom deffad. Inget att jobba på där! Var inte en sån perfektionist Flört
  • Jellybeanbaby
    Mutter80 skrev 2012-12-19 11:59:43 följande:
    massa blaj
    MEN LÄS INTE DÅ!
    Att det ska vara så svårt--- Skrikandes
  • Jellybeanbaby
    Nanime skrev 2012-12-19 10:50:50 följande:
    Efter att gått ner 13 kilo sen i februari så är det bara 5 kilos övervikt kvar innan jag är nere på normalvikt :)

Jag tycker du är fin, jättefin. En kvinnlig, kurvig kropp.
    Din bild är en skön kontrast till div träningsfreak - jag som kvinna tycker du har en perfekt form.
  • Jellybeanbaby
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:55:14 följande:
    Totalt respektlöst mot sin partner!

Är du samma person som tyckte det var respektlöst att partnern runkade till porr?
  • Jellybeanbaby
    Mutter80 skrev 2012-12-19 13:02:21 följande:
    Varför tror du de!

Blir bara så vansinnig när tjejer tror att de e helt oskyldigt att lägga ut utvikningsbilder på sig själv! De e för sorgligt, eller får ni inte uppskattningen hemma hos er repektive,!
    Vet du, om tjejerna vore under 18 år så skulle jag förstå din synpunkt. Men nu är det myndiga vuxna som gör detta i en FEEL-GOOD-tråd  -ifall du uppmärksammat trådstarten.
    Och du wreckar den fullkomligt just nu.

Jag tror att det enda man kan göra med en människa som du är att svälta den på uppmärksamhet.
    Börjar med det --- nu.
  • Jellybeanbaby
    Putt B skrev 2012-12-19 13:01:00 följande:
    ( tips.. ett putande med läpparna som på dina bilder lockar inga killar )

Babe, min avatar är inte till för att locka några killar. Jag har min redan.
    Min avatar är en teckning. Således ingen riktig person. (Finns att beskåda i större version på min presentation.)

• Jellybeanbaby
    Fiona M skrev 2012-12-19 13:24:08 följande:
    jag kan förstå att man vill varna och påpeka att bilder på nätet finns kvar där och kan ses av "alla" men jag kan på inga sätt förstå att man får moralpanik över att människor med den vetskapen ändå lägger upp bilder med mer eller mindre kläder på.
    att sen kalla det för porr, fast de flesta visar mindre än underklädesreklam känns ganska skruvat.
    (här H&M som jämförelse)

klarar man inte av att diskutera på ett vuxet sätt har man inget på ett diskussionsforum att göra.
    oh holy shit. Photoshop bomb?
    Sådär smal skulle jag inte ens vilja vara. Bara jag som ser felet med bilden?
  • Jellybeanbaby

obs min kommentar ovan rör en H&M-bild och ingen medlemsbild!

• Jellybeanbaby
    Fiona M skrev 2012-12-19 13:44:38 följande:
    ja, redigering som skapar sjuka ideal tycker jag är ett större problem än att folk lägger in anonyma bilder på FL.
    Ja. Ser du också att de typ har förminskat hennes kropp från bystlinjen och neråt? Ser helt galet ut ju.
Svar på tråden Helkroppstråden