• mepetite

Helkroppstråden

• mepetite
    Anton Chigurh skrev 2013-05-24 13:51:29 följande:
    Fan va snygg du är, Petite, riktigt jävla grann....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

äch då ;)
  • mepetite
    Anonym (anon 2) skrev 2013-05-24 22:58:47 följande:
    Galet het som vanligt :)

ok?! men tack
  • mepetite
    Chocoholica skrev 2013-05-30 17:18:28 följande:
    Den här klänningen har jag inte kunnat haft sen jag var gravid i tredje månaden. Vägde mig imorses. Det nya budet: -5,9 kg sen 1:a april (Det var inget aprilskämt.  Jag menade allvar med att jag ville gå ner i viktTungan ute).
    Yeah baby! Oh behave! * Skrattande
    * Austin Powers

hääärligt =D
  • mepetite
    Anton Chigurh skrev 2013-05-31 14:21:59 följande:
    En otroligt grann Dam som postar mycket bilder, en del lite utmanande, och det tål inte PK-eliten härinne....
  • mepetite
    NOEL75 skrev 2013-06-03 15:23:42 följande:
    Herregud!!  Har inte varit här på över en vecka men fortfarande samma tjafs med Anonyma. 

Undrar hur många timmar vissa här inne lagt på att gnälla över de som använder tråden för sitt ursprungliga syfte. Man mår nog inte riktigt bra om man lägger den energin på att tjafsa om andra människors handlingar. Tänk vad som hade kunnat åstadkommas om den tiden och energin las ner på något positivt istället.

Kanske dags att trådstartaren stänger tråden. Hela skiten är ju off topic. 

håller med!
  • mepetite
    Clownensglädje skrev 2013-06-03 14:24:40 följande:
    Spyyyr över den låga standarden..

tack för den jättefina kommentaren att jag såg chockerande gammal ut..härligt att någon kan sprida glädje här i detta land!
  • mepetite
    Clownensglädje skrev 2013-06-03 16:44:14 följande:
    Du gör ju det...såg 5-6 år äldre ut än din ålder...Men du kanske gör en Benjamin Button när du blir äldre..
    ja vad säger man...en benjamin button också..
  • mepetite
    Clownensglädje skrev 2013-06-03 16:52:13 följande:
    Nu går hon i defense mode och upprepar det man säger...Det här känner vi igen....
    Snart kommer suckanden och stönanden..

jag menar bara att det finns hopp för en gammal tant som mig med..thats it..suck och stön
Svar på tråden Helkroppstråden