Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

NyttNamn skrev 2014-01-17 12:18:23 följande:
    Kommer sakna henne {#emotions_dlg.flower}
    flowers.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    La ChicaHjärta skrev 2014-01-17 12:45:26 följande:
    Fick inte skriva klart inlägget. 

Hon tog inte bara vackra bilder, hon var riktigt snäll och godhjärtad också... Som sagt, kommer sakna henne.
    FAN va gulliga ni är här, du Chica ,och  Nymulen, mrme..m fl, jag blir rörd, på riktigt, och det kommer KMP också bli när jag berättar om era underbara ord.

Tack...och TACK igen, ni anar inte vad era ord värmer. 

En jävla stor kram till er allihop.

//AntonGlad
  • Anton Chigurh
    Anonym (tr) skrev 2014-01-18 21:38:46 följande:
    Inte konstigt att du är ensam.

Jag tror dock inte detta är en boner-killer tråd?
    Vad ger det dig egentligen att vara så genuint elak som vad du är ??? och kom nu inte med nåt jävla dravel om att "du bara är uppriktig" .....det låter bara idiotiskt. Att vara så elak och nedlåtande som vad du är...det är förbanne mig inget en fullt normal människa skulle inlåta sig på, du är så patetiskt att jag inte ens tycker synd om dig, oavsett vad du råkat ut för som renderar i dina påhopp som enbart har som avsikt att såra. Fy fan vilken sorglig "människa" du är...
  • Anton Chigurh
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-19 13:19:04 följande:
    Bra där Chica, bara borsta av sig ... du är inte bara söt utan väldigt klok också och vad ett anonymt pucko tycker/skriver biter inte... Man blir ju mest bara mörkrädd på alla elakheter Kräks

Kram på dig Hjärta
    Håller med dig, Blondie, jag undrar seriöst vad som driver kräkmedlen här i tråden till att vara genuint elaka mot för dom totalt okända människor, dom kan omöjligt vara friska, nåt jävla fel i kålroten lider dom definitivt av, att vara elak bara för att...då är du fanimej pantad på riktigt

...och Chica Hjärta..du är nåt in i helsike grann, du är riktigt jävla vacker, att du ser ung ut kommer du tacka din lyckliga stjärna för längre fram i livet, det är nåt som många kvinnor skulle gå över lik för att få. Ett ungt utseende. Att sen ett kräkmedel försöker använda det mot dig, det visar bara på en enda sak, att vederbörande ÄR just ett kräkmedel. Och kräkmedel.....dom har lägre status än en fästing, och ohyra av det slaget mosar jag omedelbart när jag ser en. 

Ha en för jävla skön söndag, Blondie och Chica...Solig
  • Anton Chigurh
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-20 17:12:39 följande:
    Mycket kärlek här i tråden Hjärta
    Mmm, du har så rätt Blondie, mer än vad folk tror/vet om. Ibland är livet bara SÅ.....JÄVLA.....UNDERBARTHjärta
  • Anton Chigurh
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-21 10:56:55 följande:
    Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord till
    Andra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar.

Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar
    Det finns mycket få kvinnor av din kaliber, Lonely, och det gäller både ditt utseende och din personlighet, du är en djävulskt underbar kvinna på alla sätt och vis, du är en beundrad kvinna, och det är du även av kräkmedlen, tro mig, deras patetiske påhopp på dig visar endast en avgrundsdjup avundsjuka från deras sida. Vad jag önskar dom, kräkmedlen, hör intimt ihop med fullastade timmerbilar, sen får du själv tänka ut resten.

Ha en bra liv, Lonely, du om någon är värd det.Hjärta

Kram, //Anton

• Anton Chigurh
    La Chica skrev 2014-01-21 20:07:11 följande:
    Får jag vara den ultimata tekniknörden här och fråga vad du har för Xperia?Oskyldig Funderar på att skaffa en sån också men det finns så många att välja mellan. Nästan lite för mångaFlört
    Köpte en Z nyss, är SÅ JÄVLA NÖJD...Glad

Godnatt förresten. Sov gott
  • Anton Chigurh
    Johan 143 skrev 2014-01-23 13:48:23 följande:
    Japp, Jag läste inte trådstartarens inledning så jag gjorde bort mig direkt! Men du är säkert snygg ;) 
    Ja, jag vet hur Fia ser ut, hela Fia, inkl ansiktet, och Johan....Fia är het, hon är riktigt jävla het, det har du mitt ord på. Och jag säger alltid som det är, varken mer eller mindre.Glad
  • Anton Chigurh
    fialotta85 skrev 2014-01-23 10:43:21 följande:
    ;)
    Du är tamejfan en heting på riktigt, Fia...Kyss
  • Anton Chigurh
    NyttNamn skrev 2014-01-23 10:51:49 följande:
    God förmiddag i tråden! Skål

....å det är du med, NN....Tamej fan...Kyss
Svar på tråden Helkroppstråden