• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym

Jag tycker det hela verkar väldigt konstigt måste jag säga. Osmakligt dessutom att skriva sådana saker som ni gör om man är i ett förhållande med utvik och allt! Jag hade blivit SKITFÖRBANNAD och ledsen om min make skrev sådant till nån bekräftelsekåt person som skulle behöva jobba med självförtroendet. Jag skulle ställa honom mot väggen och göra klart för honom att du inte accepterar sånt här otrohetsbeteende! Fyfan

• Mattias39
    Anonym skrev 2012-12-21 08:59:17 följande:
    Jag tycker det hela verkar väldigt konstigt måste jag säga. Osmakligt dessutom att skriva sådana saker som ni gör om man är i ett förhållande med utvik och allt! Jag hade blivit SKITFÖRBANNAD och ledsen om min make skrev sådant till nån bekräftelsekåt person som skulle behöva jobba med självförtroendet. Jag skulle ställa honom mot väggen och göra klart för honom att du inte accepterar sånt här otrohetsbeteende! Fyfan

OK. Nu vet jag vad du tycker. Tack.
  • Philipsson
    Putt B skrev 2012-12-21 08:55:26 följande:
    JA !!.. över alla bitterfittor som ska komma med pekpinnar..

Jag är inte bög, hänger inte i bögforum, men jag låter dom som är bögar hänga där ifred... fattar du logiken ??
    Det är ju du som kommer med pekpinnar; 08:49 sade du: "Har Ni inget vänligt att säga så knip igen".
    Ja, det är jag på bilden.
  • LoLs pappa

Tycker vi tacklar problemet med vissa element som så att vi inget säger.
    Då tröttnar dom fort.
    Så blir stämningen bättre, inläggen med text färre.
    Alla utom Muttran har ju dessutom varit anonyma, modigt.
    Deal?

• Alfred811
    LoLs pappa skrev 2012-12-21 09:05:34 följande:
    Då tröttnar dom fort.
    Deal?
    Klokt.
  • Putt B
    Då tröttnar dom fort.
    Deal?
    Bra där !
  • petsod
    Då tröttnar dom fort.
    Deal?

Deal, ingen ska få förstöra min fina julstämning eller denna mkt underhållande och trevliga tråd.
  • Anonym (bmi plus)
    Då tröttnar dom fort.
    Deal?
    Låter som en plan
  • Mr Espresso
    LoLs pappa skrev 2012-12-21 08:05:55 följande:

Problemet är ju bara att Anton vill GE 1.8, Haskel vill HA 2.6.
    Och jag vill HA 1 back bira och korv för att elda ner det och få en gratislunch.
    Så vi verkar ligga ganska långt ifrån varandra
    Kan tänka mig att ta med mig biran och korven dit, men då vill jag ha gräsklipparen med mig hem.

Anton verkar mest vara ute efter kallingarna
    Det ska bli spännande och se hur utvecklingen blir på Haskels kåk idag och ja, ni verkar ju stå en bit från varandra
    Tror du vi kan lösa Antons kalsonproblem på något annat sätt? Jag har nämnligen sett att ÖB rear ut grönrutiga kallingar med yfront, så jag funderar på om det hade hjälpt Anton och hans kalsongproblem Drömmer

Vad tror du? 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-21 08:49:26 följande:
    Antagligen en sådan där som tycker att allt är snyggt och det finns inget som han inte gillar, dvs totalt desperat  Det finns flera sådana killar här på fl:s forum som är som han.  Ingen kan ta dom på allvar till sist för "alla" är ju såååå snygga och läckra ;) 

Eller en person som gillar när människor bjuder lite på sig själva och som tycker om att ge positiv feedback för att få personerna att må bra! Låt det förbli en feel-good tråd!
Svar på tråden Helkroppstråden