• A82

Helkroppstråden

Chipstern:
    Ville inte visa baken idag :)
    Och stayups har man inte hållare till. De har ett gummiband som gör att de sitter utan hållare och gummibanden är i vägen för att fästa i hållaren enl mej själv. Så tyvärr. Det fick bli utan idag. Svårt att hitta vita strumpor denna årstid, inte många vanliga klädaffärer som tar hem de just nu tyvärr. Har kollat även om det var för nån månad sen nu....

• A82

Chipstern.
    Får se om jag kan tillfredsställa dej helt med en annan bild någon dag. Blir en utmaning att komma på nåt bra ;)

• A82

Jag har mina idéer. Kan hända att bilden dyker upp senare ikväll eller så får du vänta till imorgon.
    Utmaningar är härliga :)

• A82
    Max skrev 2013-01-17 20:23:05 följande:

Hade ingen ny så jag slänger upp min profilbildGlad  Ha en fortsatt trevlig kväll alla underbara människor 
    Ummm mmmm mmm.
    Vad säger man?
    Het! 
  • A82
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-17 20:28:54 följande:
    Ska bli kul och se om chipstern vaknar till liv nuSkrattande
    Ja, det är frågan. 
  • A82
    Tom Araya skrev 2013-01-17 20:32:26 följande:
    Åh fy f.... vad hett!!! Tungan ute Ja, svart passar verkligen dig...Glad...utan svart passar också dig....Flört Solig
    hudfärgat? Drömmer
    JonasJ skrev 2013-01-17 20:36:11 följande:
    A82:

WOW!!! Dig hade ja gärna lärt känna på alla sätt.....;) Bor inte i gbg området kanske? ;)
    ca 32 mil där ifrån....
  • A82

Därifrån.... Rättstavning ;) är lite för snabb på tangenterna ibland

• A82

Lilla jag.
    Ang silikontuttar har vi alla delade meningar tror jag. Själv kan jag tycka de är jättefina speciellt om de ser ut mer åt det naturliga hållet. Och jag tycker det är jättebra att det går att fixa till sej om man av någon anledning inte är nöjd.
    Själv ska jag in och göra liten fyllning samt lyft om två veckor då jag har minskat två storlekar och fått mycket läs hud över som jag inte gillar.

Carlos.
    Härligt härligt

50+.
    Jättefin bild. :)

• A82

Godmorgon själv du fina.
    Bilden var mörk men jag ser dej allt ändå :)

Svar på tråden Helkroppstråden