• ulfsas

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-07 19:31:35 följande:
    Du skulle
    Kunna ta lite på axlarna med
    Fin du är på bild då.
    Man, 49 år.
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-11-09 09:57:53 följande:
    Godmorgon, Ms Jones, och dagen kunde ju börjat betydligt sämre än såhär. Du är en fröjd att vakna till.

Och må din dag bli en skön dag.Solig

Tjohej.

Nu blir det kaffe. 3:e koppen idag, så jag har mjukstartat.  
    Hej Anton. Bara 3dje koppen?

Ligger ännu själv och softar för lite senare så skall jag och en kompis på en tolvrättersmiddag på Franzen idag. 12e restaurangen i världen och den har 2 stjärnor i Guide Michelin. Kolla in filmen. www.restaurantfrantzen.com/se/

Har du sett hur många fina tjejer det är här i tråden förresten?
    Jo, det har du förstås.

Ha en fin dag. Blir nog en kopp Kaffe även för mig idag.
    Man, 49 år.
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-11-09 10:46:48 följande:
    God för middag, Ulf....Solig

4.e alldeles strax. Typ nu.

2 stjärnor i Guide Michelin...det var som fan, är ju bara 2 restauranger i Svea Rike som har det, nu blir jag min själ grön igen här, Ulf, du måste berätta efteråt hur det var, både kränget och besöket som helhet, om du ens blev mätt. 

Jag åt på en jävligt fin restaurang på Island tidigare, Restaurang Perlan, inga stjärnor, men fin oavsett, och dyrt som helvete blev det, och jag var lika hungrig när jag lämnade plejset som när jag kom dit. Dom serverade enligt "franska köket" hette det. Lite häftigt att hela jävla restaurangen snurrar oavbrutet så din utsikt ändras konstant. Men jag blev då fan inte mätt. 

Förbannade franska köket !!!!

Men 12 (tolv) rätter....du borde fylla buken mer än vad jag lyckades med på Island.

En resumé således, Ulf.

Hoppas du får en riktig kanondag/kväll.Glad

12 rätter. Mycket gott. Kir Royale som start, 4 sorters vin, kaffe och mörk rom som avslutning.
    Inte billigt iaf. Men gott som sagt. Man blev bara lätt mätt och inte proppfull.
    Man, 49 år.
  • ulfsas

Halloj.
    Sitter ni hemma en lördagskväll som denna eller skall ni ut på något kul?

• ulfsas
    vonKatt skrev 2013-11-16 23:36:53 följande:

En till granne.. eller minns jag fel? Ska vi ses på Garbo? :-P
    Shit att jag inte såg det. Jag var nere på den nya och bättre klubben på Caféet.
    Har du varit på Garbo förut. 
    Man, 49 år.
  • ulfsas

Hej alla. Så är det åter en fredag.
    Någon som skall ut och göra omgivningen där ni bor osäker ikväll då?
    Själv blir det AW på Caféet som omväxlingSkålFlört 

Man, 50 år.
  • ulfsas
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-11-23 08:51:22 följande:
    god morgon alla vackra Skrattande

SnyggtSkrattande
    Man, 50 år.
  • ulfsas
    GoodMangoo skrev 2013-11-25 11:03:28 följande:

Kanske bör tillägga att dessa också ingår i jobbstassen Flört
    Varihundan jobbar du då? *funderar på att söka nytt jobb* Flört
    Man, 50 år.
  • ulfsas
    GoodMangoo skrev 2013-11-25 11:12:53 följande:
    Bättre att jag börjar hos dig........ som din "personliga" lilla flygvärdinna DrömmerKyss
    Ja, det skulle jag tycka om. Är på airporthotellet i Oslo i väntan på hemfärd efter en landning igårkväll i Trondheim. Det var mörkt, hård blåst nära storm i byarna, snö, mycket hal bana, byig vind med turbulens. Försenade var vi också. Blä.

Något skulle vi nog kunnat hitta på. Vad har man en personlig flygvärdinna till på marken eller på ett hotellrum troSolig

Man, 50 år.
  • ulfsas
    Eterisk skrev 2013-11-25 11:36:33 följande:
    Vad man har henne till? Ja, hon serverar väl riktigt äcklig mat med ett jäkligt snipigt uttryck i sitt översminkade ansikte samtidigt som hon vill kränga värdelösa lotter och parfym till överpris. Jobbar hon på SAS är hon väl dessutom 100 år gammal, hasar omkring i kofta och stödstrumpor samt uttalar absolut allt med falska Lidingö-i. 

Som på de flesta jobb så finns det personal i olika åldrar.
    I SAS finns det värdinnor från 20 till 65 år. Många unga är anställda de senaste åren men du kanske inte är ute och flyger så ofta verkar det som.

Prova att flyga någon gång så får du se. Bra att komma ut och röra på sig ibland. Det kan minska inskränktheten och ge vidgade vyer. Menar egentligen inte just dig men i allmänhet alltså.

Mango, by the way, skulle aldrig se snipig ut så det så.
    Man, 50 år.
Svar på tråden Helkroppstråden