• Putt B

Helkroppstråden

niceelinice skrev 2013-01-09 10:38:13 följande:
    Har följt den här tråden ett tag nu och är sjukt imponerad av alla som vågar lägga in bilder på sig själv...så nu tänkte jag oxå försöka vara lika modig. Känns skrämmande Kräks men här kmr iaf en bild jag hade på datorn, som jag fotat när jag skulle skicka en bild till min sambo och kåta upp honom på jobbet ;) Sedan jag börjat träna så har tyvärr mina bröst försvunnit, men ju mer magrutorna syns desto lättare känns det att ha minimala bröst. Men silicon kommer att behövas tid nog.  

Kanonfin !!
  • Putt B
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 11:27:01 följande:

Du är bara avundsjuk och ledsen för att du inte har något att visa upp så du får vara med oss här och leka ;)
    Inte tror jag du får ligga heller med den attityden! (med det inte sagt något om putts liggfrekvens)

Skaffa dig ett liv så ska du se det känns bättre :) puss på dig solstråle :)
    Sorgliga dumjävlar du vet.. jag kommenterar inte ens skiten... men efter ett flertal anmälningar åker väl den impotente fjanten ut snart...

Och vad beträffar liggfrekvensen så är väl det det som är problemet för "hen"...

Grym bild på dig förut btw ;)
  • Putt B
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 11:33:35 följande:

Nä jag vet, men ligger här bara och blir lite full i skratt över hur en person orkar bete sig över Internet, så löjligt... Ingen du vet vem det är eller tvärtom enligt vad jag förstått? Helt sanslöst egentligen, men ja, skrattretande.

Och du, tack ;) (igen)
    Varsågod..igen ;)

Nej, men moderatorerna skulle leta reda på "hen".. har mailkontakt med dom...

Mig veterligen har jag inte gjort den "personen" något... men det är väl nån fjant utan nån som helst personlighet...
  • Putt B
    RedHotDarling skrev 2013-01-09 11:40:01 följande:

äventyr vid vulkan... 3 år sen. Gick upp 10 kilo på 6 månader haha 69 kilo här.. men gick ner så fort jag kom hem till sverige Tungan ute inte lika goo mat här!
    Snygging !
  • Putt B
    twain skrev 2013-01-09 11:46:03 följande:
    "liggfrekvens" Förvånad

Dagens ord

Nu börjar jag bli nyfiken på vem denna förargade anonyma är. Synd att man aldrig kommer att få reda på det.
    Kanske vi får... vänta och se... grejer på gång..

• Putt B
    mikipiki skrev 2013-01-09 13:30:02 följande:
    Lägger upp en till bild Glad Bara för att jag har gått ner ännu mer i vikt och köpt nya underkläder..

Kvinnlig vacker kropp...
  • Putt B

Vart borta ett par timmar.. så kommer det massa vackra damer under tiden !!!

Ni är superfina allihop !

• Putt B
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-09 18:34:59 följande:

Så här  ser man ut om man är 30 år och tvillingmamma. Helt ok är det väl, kunde varit värre. :) 1,70 lång, ca 70kg.
    Wow !!
  • Putt B
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-10 08:22:37 följande:

God morgon och TACK! Vilken grej att komma in här och se allt fint ni har skrivit!

Jag har en väldig hatkärlek till min kropp. Kommer från en familj där kvinnorna (mamma och mormor) alltid har bantat och tyckt dom inte duger och det är klart att det smittar av sig när man växer upp! Min midja och höfter är väl det störta föremålet för min hatkärlek, tycker det är oerhört fint på alla andra men inte på mig, när det blir så markerat. Men det blir bättre och bättre! Klart jag kan se mig i spegeln och tycka att jag är fin. Min man avgudar mig och det är bra. :) Bjuder på en till såhär från morgonen, har censurerat bröstvårtor för annars blir jag väl skjuten av FL. ;)

Kanonkropp i mitt tycke tvilling... du har inget som behöver justeras...midja och höfter är jättefina.. kvinnliga former rakt igenom... och jättefina bröst !.. lycklig man !
  • Putt B
    Anonym (fru) skrev 2013-01-10 10:21:48 följande:

Min jeans rumpa
    Jättefin !!
Svar på tråden Helkroppstråden