• Mattias39

Helkroppstråden

niceelinice skrev 2013-01-10 13:27:09 följande:
    Ok, på begäran kommer då mina rumpbilder. Rumpan är det jag atm ogillar mest (förutom brösten då) på min kropp, jag vill att den ska bli fastare, lyftas och blir mer putig. Men jag arbetar på gymmet för att förbättra den. Men, ni får försöka vara snälla. Känns lite jobbigt dehär Skäms

Snälla? Det är vi väl alltid? Flört
    Men ärligt....jag hittar inga ord för hur fin rumpa du har...både med och utan jeans! Så jäkla snygg!!!
    Ibland känns det svårt att hitta ord som liksom "räcker till" för att säga hur snyggt ngt är...det här är absolut en sån gång...Jag är stum!! Glad
  • Mattias39
    Nockanpockan skrev 2013-01-10 13:36:52 följande:
    Nja.. Med kläder är det en sak.. Utan.. Nja..... Skäms
    Jag VET att du oroar dig i onödan, du är superfin och har absolut inget att oroa dig för!
    Men sen är det ju så att man faktiskt inte ska göra ngt man inte vill...så tvekar du...gör det inte.
  • Mattias39
    Nanime skrev 2013-01-10 13:45:13 följande:
    Ja, för att jämna ut lite i denna bild så lägger jag in en bild på den del av min kropp jag är mest nöjd och stolt över ;)

Jäklar...Nu vet jag verkligen vad som menas med "ögon man drunknar i"....Otroligt vackra!!!
    Den man som inte faller för dom är inte vid sena sinnens fulla bruk... Glad
  • Mattias39
    Nanime skrev 2013-01-10 14:38:14 följande:
    Ögonen är helt klart den kroppsdel på mig själv som jag gillar bäst. Och den del av kroppen jag kan jobba mest med då jag använder ögonen för att uttrycka mig många gånger. I många tillfällen är ord överflödiga då man kan uttrycka såååå mycket genom ögonen.

Jag tror dig....och förstår varför... Glad
  • Mattias39
    Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-10 16:38:52 följande:
    Tack, det ger en mod att våga ta på bikinin igen och stolt vara lättklädd på stranden :)
    Bra, och nu förväntar jag mig en bikinibild från stranden framåt sommaren!! Flört
  • Mattias39
    Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-10 16:49:54 följande:
    Japp, ska ordna bildbevis från sommarens bikinipremiär Cool
    Ser fram emot det... längtar redan!! Glad
    C och A skrev 2013-01-10 16:50:52 följande:
    Även om min rumpa kanske inte är lika välhängd som vissa andra skall jag ändå dela med mig. Det e ju så jag ser ut.
    C och A...hur läckert som helst!! Du har en kanonfin rumpa och resten verkar minst lika fin...mmmm....härligt! Tack!!! Glad
    Anonym skrev 2013-01-10 16:52:53 följande:

Detta är jag 25år och 1 barn! ganska nöjd fast borde gå ner lite i vikt...hatar mina "kärlekshandtag" och mina bristningar på sidorna utav dom där hemska brösten Gråter det ända jag är nöjd med är väl brösten tror jag...klart att kroppen inte ser ut som den gjorde innan men men

Mmmmm.......Du borde vara MYCKET nöjd!!! Du har verkligen en jätte,jättefin kropp!!! Glad 
    Du ska absolut vara stolt över hela dig...både bröst och allt annat...supersnyggt!!!
  • Mattias39
    Anonym (MrsSweetie) skrev 2013-01-10 17:25:01 följande:

Jag tar det som en stor fet komplimang!! Tackar

Det var menat så...och det var/är min ärliga uppfattning...otroligt sexig är du!!!
  • Mattias39
    Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-10 16:51:16 följande:
    Inga fel på den bilden, motivet ser bra ut tycker jag! :)

Tack!!! Solig
  • Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-10 18:04:54 följande:
    Jo självtagna bilder hamnar aldrig i en kalender- men du ser väldigt lagom och läcker ut och just den där ställningen med armen sträckt emot en är ju en rätt trevlig position på en man, ur kvinnlig perspektiv....hade varit ännu bättre i 3D...

Haha...ska det vara 3D får det nog bli "live" isåfall....lovar att stå precis i samma position då... Glad
    Tack!! Solig
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-10 20:48:30 följande:
    Loveheart....har bara en sak att säga... : Du är VERKLIGEN fin!!! Glad
Svar på tråden Helkroppstråden