• Pentra

Helkroppstråden

MaryM skrev 2015-02-26 20:57:49 följande:
    Hoppas det är okej om jag bryter temat. Svårt att ta fina bilder på fötter :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.

Härligt fin! ... /Pentra
  • Pentra
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 21:23:33 följande:
    Oookej.. Mitt bidrag till fot torsdagen, och till Borka framförallt!

Vacker, så vacker! Och lämnat alldeles lagom åt fantasin... ... /Pentra
  • Pentra
    Quexet skrev 2015-02-26 22:11:19 följande:
    Försökte hitta någon gammal benbild, men det gick sådär...  Här är det bästa jag kunde åstadkomma i alla fall...  God natt, puss & kram 

Alltid lika vacker! Och med en blandning av naturlighet och sensualitet. ... /Pentra
  • Pentra
    straight arrow skrev 2015-02-27 07:50:47 följande:
    Äntligen fredag
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Wow! Och där blev min fredag plötsligt ännu mycket bättre! Biter mig i läppen... ... /Pentra
  • Pentra

Får jag kanske lov att bjuda på fredagsbröst? (Klädd inunder de trista arbetskläderna på jobbet idag…)

Önskar alla härliga människor här inne en trevlig fredag.

/Pentra

• Pentra
    Charlotte73 skrev 2015-02-27 11:34:09 följande:
    Är det boops man ska visa idag, lr..??

Ja, fast jag fegade och packade in mina innan jag laddade upp... /Pentra
  • Pentra
    Pillare skrev 2015-02-27 11:52:43 följande:
    Jättefint ändå, Pentra. Hann inte kommentera, jag var.... upptagen..

Skall man kommentera allas härliga foton här, som man skulle vilja, i den här tråden, så måste man bosätta sig på FL, men vi alla har ju privata liv också. Man får göra små gästspel då och då när rätt tillfälle ges. ... /Pentra
  • Pentra
    straight arrow skrev 2015-02-27 14:47:38 följande:
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Mmm... Verkligen varmt inbjudande... :-P ... /Pentra
  • Pentra
    Quexet skrev 2015-02-27 22:10:25 följande:
    Hemma igen, men orkar inte riktigt tänka. Så jag bjuder på den allra första bilden jag la ut!   Kanske vaknar till o tar nya bilder om jag lyckas få i mig ett glas vin eller om någon ger mig inspiration! 

Oh, så mjukt och vackert! Såå fin bröstbild! ... /Pentra
  • Pentra
    Wally skrev 2015-02-28 07:17:23 följande:
    Rumpa idag(säkert jag kollade ;) )

straight arrow skrev 2015-02-28 07:48:37 följande:
    Rumpstekar på lång rad!

Åh, vilka fina och härliga rumpor jag vaknar upp till denna lördag. Jag ligger nog kvar i sängen en stund till... :-P ... /Pentra
Svar på tråden Helkroppstråden