• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym (MrsSweetie) skrev 2013-01-08 19:19:15 följande:
    Hoppas ni inte får mardrömmar inatt Oskyldig

Shit...!! TUR att jag inte såg denna igår kväll, Mrs....då hade jag inte kunnat sova utan att göra en viss sak.... Flört
    Jävligt hett och sexigt!! Tungan ute
  • Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-09 08:33:13 följande:

Jag tänkte just att det fanns nån mer som har likadana revben som jag. Man lär sej mkt i denna tråden!

Badsugen...har verkligen älskat att se dina revben här... och resten också förstås, du är verkligen superfin!! Flört
    Säg mig...är det verkligen inte dags för en fin bild till på dig snart? Solig

Jag tror att många med mig skulle bli väldigt glada! :)

• Mattias39
    twain skrev 2013-01-09 08:41:51 följande:
    Tack!

Jag vet att Tom Array föredrar lite rundare former, men alla kan ju inte vara byggda så. Jag är van att vara mycket mer vältränad så det krävdes en hel del mod att stå framför kameran och vara brutalt ärlig. Ironiskt att det uppfattades tvärtom.

Twain...Jag tycker du har en heeeelt fantastiskt vacker kropp!! För att uttrycka det i klartext: Så j-vla fin!!! Glad

Jag är otroligt tacksam och glad för att du till slut tog mod till dig och delade med dig! 
    Och jag vet inte hur det är med dig men min känsla, efter att ha gjort ngt jag varit lite rädd för, brukar vara att jag är glad,nöjd och stolt över mig själv....och att jag vill göra det en gång till sen... Flört
  • Mattias39
    Anton Chigurh skrev 2013-01-09 08:52:44 följande:
    Lite som å hoppa fallskärm....

Men du har en poäng, Mattias, en god sådan. 

Fallskärm...DÄR är gränsen för min höjdrädsla passerad... Rynkar på näsan

Är glad att jag fixade 5m från hopptornet i badhuset. Men när jag gjort det en gång blev det desto fler efteråt... hoppas vår kära,underbart fina Twain får samma känsla som jag hade då... Skrattande
  • Mattias39
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 09:25:17 följande:

Ok, nu får ni välja härinne - Helkroppstråd eller brösttråden?! Har en fin liten bild att lägga in, som passar bättre bland brösten... Men det verkar finnas fler "där inne" som stör sig, "här inne" är det mycket rooligare!!!

Oskyldig

Vilket som...jag går dit bilden finns... Skrattande
  • Mattias39
    twain skrev 2013-01-09 09:40:15 följande:
    Hjärta Åh, tack! Solig

ASG, snyggt där, det sista.

Anade att du skulle förstå symboliken... Flört
  • Mattias39
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 09:36:50 följande:
    Äsch, ni får den här inne! Har ju inte tid att sitta och vela vid datorn hela dagen!

Stor puss till alla glada kroppar! Solig

Stor PUSS till dig också som delade med dig av denna väldigt härliga bild!! Det är så här fina saker man önskar att man fick se varje morgon... :)
    TACK! Glad
  • Mattias39
    niceelinice skrev 2013-01-09 10:38:13 följande:
    Har följt den här tråden ett tag nu och är sjukt imponerad av alla som vågar lägga in bilder på sig själv...så nu tänkte jag oxå försöka vara lika modig. Känns skrämmande Kräks men här kmr iaf en bild jag hade på datorn, som jag fotat när jag skulle skicka en bild till min sambo och kåta upp honom på jobbet ;) Sedan jag börjat träna så har tyvärr mina bröst försvunnit, men ju mer magrutorna syns desto lättare känns det att ha minimala bröst. Men silicon kommer att behövas tid nog.  

Enligt mig...så tycker jag att du ser väldigt vältränad,snygg och fin ut!! Och blev inte din sambo kåt av de där bilderna så var han nog död... Flört

Sen tycker jag själv att både stora och minimala(som du beskriver dina) bröst är fint, så personligen tycker jag att det absolut inte behövs ngt silicon. Men det där väljer ju var och en själv, det hänger ju mycket ihop med sin egen självkänsla och självförtroende skulle jag tro.
    Väldigt fin är du iaf!! :)
  • Mattias39
    RedHotDarling skrev 2013-01-09 11:40:01 följande:

äventyr vid vulkan... 3 år sen. Gick upp 10 kilo på 6 månader haha 69 kilo här.. men gick ner så fort jag kom hem till sverige Tungan ute inte lika goo mat här!

Måste säga att du ser jättebra ut..!! Och faktiskt..(trodde aldrig jag skulle säga det...Flört)  Lite kul med en påklädd bild.
    Kanske ska följa ditt exempel och testa det...hm...
  • Mattias39
    mikipiki skrev 2013-01-09 13:30:02 följande:
    Lägger upp en till bild Glad Bara för att jag har gått ner ännu mer i vikt och köpt nya underkläder..

Mmmm...snygga,fina,mjuka,härliga kruvor...!! Håller med Anonym(Badsugen) om att den kroppen skulle göra sig perfekt i ett svart åtsittande fodral!! :)

Svar på tråden Helkroppstråden