• ulfsas

Helkroppstråden

PAUSA, jättefin bild igen! :)

• ulfsas

Pausa är grymt fin.

Sista timmarna på semestern. Jobb imorgon. T.o.r Roma Fiumicino. Får duga.

• ulfsas
    vonKatt skrev 2013-08-05 21:35:47 följande:
    Imorn då kanske... Behöver kanske livvakt.. Har du långt till Solna?
    Inte långt från Sumpan då.
  • ulfsas
    vonKatt skrev 2013-08-05 21:44:38 följande:
    Ibland inne o härjar där med faktiskt! Råttorna är lite saftigare där smile5.gif
    Har hört att mössen i Solna är saftiga :)
  • ulfsas
    Anonym (jisses) skrev 2013-08-07 18:43:23 följande:
    Dröjer nog inte länge innan pausa slänger upp något naket här i ren desperation för att få bort all fokus på dollyn Kräks

Vad gör man inte för lite bekräftelse på familjeliv
    För att ogilla alla tjejer här så hänger du här rätt mycket. Vad är problemet? Är du kille som inte tänder på tjejer så kan jag förstå det. Är du tjej så är du väl bara avundsjuk på dessa fina tjejer. Inte lätt att ha så stora komplex för sig själv som du tycks ha. Det är inte snällt att ta ut sina egna tillkortakommanden på andra.
    Tönt.

Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    LovelyMollyLovesYou skrev 2013-08-12 08:03:07 följande:

Eftersom alla ni är så fina och gulliga så bjuder jag på en god morgon bild! :)
    Trevlig vyGlad
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Fridayyy skrev 2013-08-12 09:14:37 följande:

Är man galen om man vill ha en sladdis?
    Egentligen inte. Det beror väl på ens ålder, ekonomi, boende, förhållande och om man föredrar att en liten styr allt  på hemmaplan igen när man kanske skulle ha mer tid till att resa osv
    Fast bebbar är gulligaBaby 
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-12 09:20:18 följande:
    Jag lånar en grannes minsting ibland, senast igår. Efter en timma är jag mer än nöjd och lämnar gärna tillbaka henne till mamman!
    Det är ju också en variant.
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Fridayyy skrev 2013-08-12 09:20:39 följande:

Finns väl många "äldre" runt 40 som inser att barnen är meningen med livet och inte att resa. Men jag förstår mycket väl att vissa inte vill ha barn varken som unga eller äldre.
    Själv är jag 49 så mina 2 får räcka men jag har alltid gillat att vara pappa och alla barnens åldrar är kul. Man gör olika saker bara. Synd, egentligen, för jag är en pappa som gillar att vara med barnen, även de små.
    Man, 49 år, Sundbyberg.
Svar på tråden Helkroppstråden