Inlägg från: Anonym (Loveheart) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Loveheart)

Helkroppstråden

Haha hittade ett av mina första bidrag till rumptråden, bjuder på denSolig.
  • Anonym (Loveheart)
    Alexia skrev 2013-01-11 10:17:37 följande:

supersnygg rumpa!

Tack, din var inte heller dålig Skål.
  • Anonym (Loveheart)
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-11 10:21:14 följande:
    Den är grymt fin! {#emotions_dlg.flower}

Tack.

Håller med idg, här är alla välkomna och det går att hitta ngt som alla gillar, oavsett storlek och ålder.  
  • Anonym (Loveheart)
    niceelinice skrev 2013-01-11 10:29:01 följande:

Riktigt snygg rumpa! =)

Tack, men mottog ändå dina träningstips med glädje, glömde att tacka för dem Glad
  • Anonym (Loveheart)
    Mattias39 skrev 2013-01-11 10:37:13 följande:
    Jag är SÅ jäkla glad att du bidrar....Du är verkligen så perfekt man kan bli!!! Snygg, OTROLIGT läcker kropp i fina,sexiga underkläder!!! Kan inte låta bli att svära...men FAN vad fin du är!!!!
    Är ju dessutom svag för snygga händer och naglar...Och dina är grymma!!!

Tack Loveheart!! Du fortsätter gång på gång att leverera fina,sexiga bilder på en perfekt, otroligt sexig kropp....och din rumpa...det är underbart fin!!! Tungan ute
    haha ngn har verkligen smörjt munlädret idag Tungan ute, tackar och bugar {#emotions_dlg.flower}.
  • Anonym (Loveheart)
    Mattias39 skrev 2013-01-11 10:41:12 följande:

Alla vackra tjejer i tråden har gjort mig på ett väldigt glatt humör... Skrattande

........ och du gjorde mig glad med din bild precis nuSolig.
  • Anonym (Loveheart)
    Anonym skrev 2013-01-11 11:18:08 följande:
    Herregud hur patetisk får man vara egentligen? Vem orkar kommentera precis alla bilder? Syftet med komplimanger försvinner liksom när man skriver exakt samma sak till allihopa om hur perfekt,sexig och hur det gjorde din dag. Trams
    Vem orkar kommentera alla sk patetiska människor ???
  • Anonym (Loveheart)
    fläta skrev 2013-01-11 11:34:41 följande:
    Ja, det är tur att man inte är ung längre. Du är ju så snygg att jag omöjligt hade fått av mig kläderna ens om tillfälle hade uppstått. Inte ens under pistolhot hade persedlarna lämnat min lekamen. Men väldigt roligt att få se dig på bild! Nästan så att jag vill återvända till tonårsrummet där det ju var tillåtet att tapetsera väggarna med planscher föreställande killar med utseenden som ditt.

Tjusig!  
  • Anonym (Loveheart)
    Anonym skrev 2013-01-11 11:45:19 följande:

Skaffa dig lite självrespekt

Haha
  • Anonym (Loveheart)
    Mattias39 skrev 2013-01-11 13:19:57 följande:
    Ok då...det är ju ändå fredag...och det är ju ändå du som frågar... så för din skull... :

Har du fått hjälp att ta bilden Flört. Snyggt i vilket fall.
Svar på tråden Helkroppstråden