Helkroppstråden
Glass nån?
Glass nån?
Vilken sur j-la skata... SUCK!!
Till alla son tror att jag svarar mig själv så svarade jag på anonym konungens fråga.
Haha, smart efterkonstruktion bara. Eller, tja.. så smart var den inte.
Det är inte första gången folk kommenterar sig själva här inne, inte sista heller skulle jag tro.
Hoppas gapskrattet inte fastnade i halsen bara!
Ok. Jag är ärligt tillbaka. Ditt sätt att resonera tyder på att du antingen har en diagnos eller lägre intelligens än genomsnittet. Hoppas du får hjälp med det!
Varför inte alla kvinnor begåvades med pattar som dina vet endast gud fader själv - men jag tror jag talar för dom flesta här, när jag säger att vi är otroligt tacksamma för att du delar med dig och visar upp vad du har! Helt jäkla otroligt vilka tuttar det där är alltså!
Nääästan nöjd! Bara bröstvårtorna kommer fram så mmmm!!!
Men du är riktigt snygg ska du veta! Smal, slank kropp och bra tuttar, inte varje dag man ser det! =)
Aaah ja det missade jag! Snygg ändå :P
Men tack för det.
Märkliga människor som håller på så...
[quote=80597689][quote-nick]MimmiCrossdresser skrev 2020-08-21 11:41:10 följande:[/quote-nick][/quote]
Trevligt inslag!
[quote=80601938][quote-nick]Buderpåmigsjälv skrev 2020-08-23 17:42:13 följande:[/quote-nick][/quote]
Vill tipsa dig om att det finns metoder som lindrar din Keratosis Pilaris om du har missat det. Eftersom det är vanligt så hittar du det lätt när du googlar.
Ett tips i all välmening.