• twain

Helkroppstråden

Här kommer jag. Bilden togs i somras. Har tappat en del i vikt sedan dess, så nu är jag mitt emellan två världar (då kurvig och fin, snart vältränad och smal) Kyss

• twain
    Ernst Hugo skrev 2012-12-27 19:54:02 följande:

Växlar mellan mycket vackert och perfekt, kan inte bestämma mig {#emotions_dlg.flower}
    Tackar! SkålGlad
  • twain
    straight arrow skrev 2012-12-27 19:37:15 följande:
    Fin bild Twain! Tappa inte för mycket kurvor bara...
    Cool Bara jag får behålla min midja så blir jag glad. Den har alltid funnits där, men nu när jag ska styrketräna så mycket kanske den försvinner (huga!) Jag får kolla med någon som vet hur det fungerar och vad man ska träna/undvika att träna om man vill behålla den. Glad 
  • twain
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-27 21:37:55 följande:

Varför skulle den försvinna? Tvärtom.
    Bra där! Glad Jag vet inte. Det kanske är en helt obefogad rädsla, men jag har faktiskt grymt lätt för att bygga muskler av någon anledning, vilket hade varit toppen om jag varit kille, men känns lite knepigare som tjej. Lagom är bäst heter det ju. Vill behålla de kvinnliga formerna...

Eftersom du är anonym och jag inte kan inboxa den här frågan så hoppas jag att ni andra ursäktar OT:
    Det finns en maskin där man flyttar vikten från sida till sida som bland annat tar på sidan av magen. Ponera att jag nu har _väldigt_ lätt att bygga muskler - ska jag undvika den maskinen då för att behålla min midja (som jag är väldigt nöjd med)? Jag tänker att mycket muskler där gör kroppen mer fyrkantig.
  • twain
    Schna skrev 2012-12-27 20:43:03 följande:

Twain är bara blygsam, hon behöver inga kraftiga förändringar.
    Hehe, du är för go! Ja, du är ju faktiskt en av få här på FL som vet hur jag ser ut.  Kyss
  • twain
    Anton Chigurh skrev 2012-12-27 22:13:31 följande:
    Det var då själve FAN va du är vacker, Nockan, det är sjukt alltså. Du är sådär snygg att det känns i hela kroppen att titta på dig, du har en makalös utstrålning.

Klassisk skönhet när den är som allra bäst...
    Du vet alltid hur du ska få någon på bra humör. Komplimangerna var inte ens riktade till mig, men de var så hjärtliga att de värmde ändå.
  • twain

Btw: Tack för svaret anonymis. Slutsats: gymma mer och fundera mindre. Skrattande

• twain
    straight arrow skrev 2013-01-01 22:29:02 följande:

Litet lätt beskuren...
    Mina tankar om din bild:

1. Förvånad Wow!

2. Skrikandes dumma beskärning!

3. Oskyldig Försök igen!
  • twain
    I Rose I skrev 2013-01-01 23:48:32 följande:
    Jag vill se nedre delen av Arrows bild. Oskyldig
    Hahaha, jag ser att jag var sist på pilen. Någon skrev ju att vi tjejer skulle ge mer feedback till bilderna. Den uppmaningen verkar ha fungerat.
Svar på tråden Helkroppstråden