• xXx

Helkroppstråden

Anonym skrev 2012-12-18 21:29:14 följande:

Före graviditet ovan..

ochsedan  efter trillingarna:

Trillingar? Förvånad  Vänta några veckor ytterligare, det kan ploppa ut några till.
  • xXx
    Anonym (S) skrev 2012-12-20 07:47:00 följande:
    22 år, 1 barn senare :) Vet att jag är väldigt smal och det är något jag avskytt förr men lärt mig att acceptera. Kan frossa i skräpmat men inte gå upp ett gram. För vissa kan det låta som en dröm men för mig är det tvärtom då jag alltid velat ha fina, kvinnliga kurvor (som många av er här har!)

Skönt att höra att du har accepterat det. Det viktigaste är att du tycker om din egen kropp. Sen tror jag att de flesta tycker väldigt mycket om det man ser på bilden. Du är jättesnygg :)
  • xXx
    Anonym skrev 2012-12-21 13:11:45 följande:
    Jag vill se riktiga muskler (manliga sådana), finnes det någon muskelknutte där ute???
    Vänta lite, jag ska bara bort till gymmet och fixa ett årskort. Hoppas tråden är kvar om ett år Glad
  • xXx
    Anton Chigurh skrev 2012-12-21 13:18:54 följande:
    Nä, men jag kan, du är härmed anmäld, Daph. Jag ser knäskålarna. Skäms.....
    Det jag tänker anmäla är att man kan ha en sån ordning hemma i köket. Samtidigt som man är så jäkla fin och vältränad.
  • xXx
    lilletrille skrev 2012-12-21 13:33:06 följande:

Jag misstänker, med tanke på kaoset i bakgrunden, att det som har utspelats den där morgonen var en total klädkris där jag har slitit ut kläder på golvet och bytt outfit hundra gånger. Till sist har jag i ren förtvivlan tagit kort på mig själv och skickat till min kompis för att få ett godkännande då jag började tvivla på mitt eget omdöme..

Frågor på det? ;)

Hela du är en ljusglimt i vardagen Flört
  • xXx
    A lot of a woman skrev 2012-12-21 13:45:52 följande:

phpuimvz2.jpg

Grymt foto som väcker fantasin Glad
  • xXx
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 14:09:45 följande:

snitsig systemkamera. =)

Det var den jag var nyfiken på Glad

Det är så fin mättnad i bilden
  • xXx
    L E O N skrev 2012-12-21 14:23:06 följande:
    Strumpan menar du Oskyldig...
    Strumpan, kommer den från Dressman?
  • xXx
    xXx skrev 2012-12-21 14:28:13 följande:
    Strumpan, kommer den från Dressman?
    Glömde säga att det var ett snyggt foto
  • xXx
    petsod skrev 2012-12-21 14:41:28 följande:

Hur kunde du tro det xXx, L E O N är ju en kille med stil ser du väl.Flört
    Jo fotot avslöjar att han har stil Glad

Jag var och köpte strumpor åt min gamla far på Dressman. Så det var säkert det som låg till grund för min fundering Skrattande
  • xXx
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 16:12:26 följande:

Jag får väl slänga in en bild till, bara för att jag fick lära mej ett nytt ord- "egorunka". Jag egorunkar lite extra med att säja att det här är en bild från fjolåret, där jag bara är 48.

Hade du sagt 24 år så hade jag inte reagerat ett dugg
  • xXx
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-18 20:45:11 följande:

Det behövs en sommarbild här! Är 49 år.
    Jasså det var du Glad  Grattis till en fin kropp men jag antart att det inte är gratis. Det är en del jobb bakom.

• xXx
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 20:09:41 följande:
    Nu har jag fått lov att erkänna för maken att jag la upp bilder trots att han sa att jag inte fick. Straffet blev en spanking och att han åt upp mitt marsipanbröd. Rynkar på näsan

Fortsätt ljug. Snälla  Drömmer
  • xXx
    thessa skrev 2012-12-21 21:27:08 följande:
    här kommer en bild till då

alla har ju lagt ut sommarbilder så. :)

Gå ner i brygga får en ny innebörd Skrattande

Härlig bild och härlig kropp 
  • xXx
    Bonnevier skrev 2012-12-21 21:54:53 följande:
    Har lyckats slarva bort minneskortet till kameran så det får bli denna som finns på datorn tills vidare. Tagen för ca 8 månader sen. I dagsläget är man 9 kg lättare. Återkommer med en nyare helkroppsbild senare när jag återfunnit minneskortet alternativt köpt ett nytt (:

Herrejävlar vilken fin tatuering Glad   Även en grym 3-D tatuering av ett litet barn. Häftigt
  • xXx
    Ernst Hugo skrev 2012-12-21 22:17:55 följande:

Poäng - jag får väl ordna en bättre. Tänkte bara att jag skulle försöka undvika den klassiska badrumsbilden *L*
    Vad sägs om en badrumsbild med cykeln bredvid dig? Den är inte så vanlig Glad
  • xXx
    Ernst Hugo skrev 2012-12-21 22:22:03 följande:

*pust flämt*
    *kånkar Skeppshultaren 3tr upp* 

Du är på rätt väg Ernst. Jag tror att kvinnorna vill ha en svettig man på nästa bild Skrattande
Svar på tråden Helkroppstråden