Inlägg från: VälforMulerad |Visa alla inlägg
  • VälforMulerad

Helkroppstråden

Vilken anständigt oanständig och  flirtig stämning som råder i denna  tråd. Det är verkligen inte bara min Chesterfield-cigarett som glöder här inne...

• VälforMulerad
    Mutter80 skrev 2012-12-19 11:23:49 följande:
    Kan inte fatta att ni gör detta, viker ut er på familjeliv, allvarligt! Era bilder kan fastna på helt fel ställen såp ni e medvetna om de! Denna tråd måste ha startat att en överkåt kille som vill ha nått att *piiip* till!

Så förbannat omoget!!!! Urk o ni tjejer ska föreställa mammor, "ge mig styrka" att ni inte skäms!!!!!!!
    *host*...tack för "varningen". Nu kan kanske ms Mutter gå och "muttra" någon annanstans i Forum-delen, det finns säkert några fler trådar som behöver bjudas på dina torra moralkakor ;)

Skämt å sido, det är fritt och frivilligt att vara här och att bidra eller inte bidra. Och jag tror alla vet om spelets regler. Och det är enkelt för dig att slippa fördärvet genom att inte öppna trådar som dessa (som har en tendens att frodas likt dopade svampmycel i frodig jord!)
  • VälforMulerad

Ser man på...hela tråden har snart en naturistisk frigjord känsla svävande över sig, som på 70-talet innan lekfullheten försvann och sveken och svartsjukan stack upp sina fula tvillingtrynen! Bravo Sverige, bravo herr, hen & hon Svensson! ;)

• VälforMulerad
    Scarlet 0007 skrev 2012-12-19 18:29:24 följande:
    Ett litet bidrag kan jag också lämna. Mer kropp än detta blir det inte då jag också har bläck här och där som jag vill lämna utanför bilden. Men iaf:

Ms Scarlett du talar om bläck som avslöjar - men nu har du ju för evigt tatuerat din persona på min ögonbotten! ;)
  • VälforMulerad
    Anonym (Noelle) skrev 2012-12-19 18:32:34 följande:
    Om någon undrar har jag fött ett barn =) Ganska nöjd efter omständigheterna, däremot stör jag mig lite på ett ärr jag har som inte syns på bilderna ovan. Men ingen har kommenterat det så det kanske inte är så illa som jag tänker mig.
    Noelle - är det den feminina skrivningen för franskans "Jul". I vanliga fall avskyr jag julen - men du får mig att vilja fira "Noelle" året runt! ;)
  • VälforMulerad
    Anonym (mosaik) skrev 2013-03-21 12:07:37 följande:

Ett glas vin tack ;)
    Ett glas vin? Sådan bild sådant vin säger jag. Blir till att gräva djuuuupt, in i den mest dyrbara avdelningen av vinkällaren. 

Väljer mellan Chateau Latur 1961, eller Salon Champagne 1996.

Tror vi börjar med champagnen, skumpa gör sig fint mot de övriga buv´bblorna, inte sant? 
  • VälforMulerad
    lotus1301 skrev 2013-04-03 13:27:55 följande:

Innovationsnivån beträffande bildvinklar och användnings av ljusets skiftninagr för att gestalta kvinnokroppens naturligt vackra former - har definitivt höjts sedan jag senast bevistade denna tråd ;)
  • VälforMulerad
    Julia Bendelin skrev 2013-04-04 15:20:10 följande:
    Exhibitionisternas tråd! Ja det skall väl finnas en sån oxå
    Gotlänningar får också plats - alla ska med!
  • VälforMulerad
    studentbruttan29 skrev 2013-04-04 16:19:33 följande:
    Jag är dock inte student längre, nu är jag utbildad lärare och fröken vill ge dig lite smisk..eller ska det vara tvärtom kanske?  =))
    Vilket pedagogiskt sätt att fråga på. Inga ledande frågor här inte ;)
  • VälforMulerad
    studentbruttan29 skrev 2013-04-04 16:27:42 följande:
    Har hört att man ska vara rak och ärlig mot män.  =)
    Ja, kommunikation kommer ju från latinets "communicare", som betyder "att göra gemensamt". Det underlättar om man är tydlig. Särskilt mot män - som kan ha svårt att uppfatta undertexter ;)
  • VälforMulerad
    beb3380 skrev 2013-04-08 14:57:13 följande:
    Tänkte lägga upp en bild på mig endast iklädd turban, och på huvet tänkte jag ha hög hatt. Men ingen hade varit intresserad ändå......
    Intressant tautologi där, två huvudbonader samtidigt! Lite tårta på tårta, tror det är bra att du avstår. Nämen vad jag pratar i nattmössan *höhö*
  • VälforMulerad
    Big Bob skrev 2013-04-25 12:44:32 följande:
    Fan va vacker du är Lotusen! Den bilden får mig att vilja komma över din rygg.
    Big Bob, kan jag få gå i skola hos dig och lära mig hur man ger tjejer komplimanger! *avis*
  • VälforMulerad

Kan detta vara den mest inläggstäta av alla FL-trådar? Om svenska folket får välja - "vi pratar om, och visar gärna upp, våra kroppar!" Aftonbladet, här finns det en story begraven ;)

• VälforMulerad
    Anonym (Fröken) skrev 2014-10-02 15:04:02 följande:

He he tack, ska försöka skärpa mig .

Åhå, en - i dubbel mening - Fröken?
  • VälforMulerad
    Anonym (NT) skrev 2014-12-14 22:45:39 följande:

God natt alla snygga människor! {#emotions_dlg.flower}

Vilken snygg parafras på Marilyn Monroes legendariska bild.
Svar på tråden Helkroppstråden