Fler som vill hänga med på ett PLUS 2013?
Hej.
Här är det nästan så livet hunnit rinna ur en.
Jag å min sambo har försökt skaffa barn i 1år och det har tagit sig 3gånger på rad efter första försöket varje gång. Har alltså varit gravid i 12v gånger 3 och sedan mf.
Vi vill så gärna skaffa barn!!!
å nu är man så himla skraj för vad som kommer hända nästa gång.
Har haft ett uppehåll sedan juli -12 för å få en utredning, men de jädrans idioterna på sjukhuset skrev inte upp oss så vi väntade i 3månader på ingenting å sedan blev vi uppsatta å då visade det sig att vi stod i fel kö till fel sjukhus..
Ja visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag fick reda på det i telefonen. fick sedan en tid medans ja var kvar i telefonen..... 2v senare....
SÅ fan vi väntade i 5mån istället för 2v.! total jävla katasrof!!!!!!!
Men nu har vi varit å pratat med en doktor på utredningen..
Eftersom det tagit sig på första försöket å vi lyckats 3gånger på 1år så hade det inte så mycket å säga..
det gjorde en gyn undersökning å allt såg jätte bra ut, fick återkomma 2v senare å lämna en massa blodprover som nu är på labbet på Karolinska.
Nu hoppas jag att det hittar något nu då så vi kanske kan få lite hjälp på traven för det borde ju vara brist på något eller att blodet inte kommer fram ordentligt,..
Ja inte vet jag..
Men Jag är gärna med å vill plussa med er andra här inne.. sååå skönt att äntligen kunna berätta detta för någon! Känt som om hela jag har legat under vattenytan å knappt fått någon luft.
Stor kram till er andra här inne!!
NU SKA VI KÄMPA!
kram