Julklappsrim
Tänker du en liten julklapp ge bort, önskar ett rim både långt och kort. Skriv här en rad vad du har i gåva, någon annan ett rim till dig kan lova. En hjälpande hand kan va bra i all stress, någon kanske kan detta med god finess!
Tänker du en liten julklapp ge bort, önskar ett rim både långt och kort. Skriv här en rad vad du har i gåva, någon annan ett rim till dig kan lova. En hjälpande hand kan va bra i all stress, någon kanske kan detta med god finess!
Ok.
Kökshandukar, grytlapp och förkläde.
( till min bror som inte är bäst i köket men bör träna, han har flyttat ihop med tjejen och dom ska ha barn. En liten pik;))
Ett bra rim på en klitorisstimulator vore bra att få :)
Fortsätt paddla
Denna kan du bära naken,
ändå blir du endast bar om baken.
Något kan få stjärten snärta,
håll i dessa så slipper du smärta.
Linda: stort tack:) det var faktiskt riktigt bra och ska användas!
Å, ja! Hjälp mig!!
Ipad-fodral i grått (hon önskade vitt, men det var slut)
Vore grymt!
Som kvinna blir man ibland som en grinig aligator, det kan motverkas av denna ...
Lite trist i färgen, såsom en mus, fast det bor ju en padda i detta hus. ;div class="quote" data-id="68034269"><div class="quote-nick">hösttussilago skrev 2012-12-20 22:36:48 följande:</div>Å, ja! Hjälp mig!! Ipad-fodral i grått (hon önskade vitt, men det var slut) Vore grymt!</div><br clear="all" /><div id="forummessagefooter">091109 Linus dragon-pup.blogspot.com[/quote]
Hjälp mig snälla med ett rim till detta. En månad med fitnessfighten (handlar om att träna och gå ner i vikt) till min man som Väger nu 110kg. Han ska få ett val nu om han vill göra detta eller inte jag vill Stötta och hjälpa honom gå ner i vikt, inget påtvingat. Svårt att hitta på rim för mig.
Du ett farligt omfång bär
På ditt hjärta och kroppen det tär.
Du är ett av det käraste jag har
Och vill vara med dig i alla mina dar.
Så nu ska du komma i thigtsen
därför vill jag dig stötta i fitnessfigheten.
Taget!! :) ska försöka bygga på ngn rad till... Men detta gav inspirationen som behövdes återupplivas!:) TACK!!
Åhh precis den hjälpen jag söker, står helt still på en utav mannens klappar, det är en vinkylare, några tips?
Meja2011:
När vi ingen källare har, som kan lagra läckerheter i många dar. Så detta blir detta är en gåva så praktisk, fast mest till nöje helt fantastisk. Den kyler det som värmer under västen, detta blir en hit på festen.
Snart är det dags för nya rim.
Jag har äntligen köpt tre julklappar så jag inte står och köper alla i december.