• Lindsey Egot the only one

Julklappsrim

Tänker du en liten julklapp ge bort, önskar ett rim både långt och kort. Skriv här en rad vad du har i gåva, någon annan ett rim till dig kan lova. En hjälpande hand kan va bra i all stress, någon kanske kan detta med god finess!

• Svar på tråden Julklappsrim
  • fortsätt paddla

Ok.
    Kökshandukar, grytlapp och förkläde.
    ( till min bror som inte är bäst i köket men bör träna, han har flyttat ihop med tjejen och dom ska ha barn. En liten pik;))

• Frontline

Ett bra rim på en klitorisstimulator vore bra att få :)

Livet är underbart när underlivet är bart :)

Fortsätt paddla

Denna kan du bära naken,
    ändå blir du endast bar om baken.
    Något kan få stjärten snärta,
    håll i dessa så slipper du smärta.

• fortsätt paddla

Linda: stort tack:) det var faktiskt riktigt bra och ska användas!

• stor grön drake

Som kvinna blir man ibland som en grinig aligator, det kan motverkas av denna ...

Frontline skrev 2012-12-14 23:52:58 följande:
    Ett bra rim på en klitorisstimulator vore bra att få :)
    Livet är underbart när underlivet är bart :)

Lite trist i färgen, såsom en mus, fast det bor ju en padda i detta hus.
    hösttussilago skrev 2012-12-20 22:36:48 följande:
    Å, ja! Hjälp mig!! Ipad-fodral i grått (hon önskade vitt, men det var slut) Vore grymt!

• stor grön drake

Lite trist i färgen, såsom en mus, fast det bor ju en padda i detta hus. ;div class="quote" data-id="68034269"><div class="quote-nick">hösttussilago skrev 2012-12-20 22:36:48 följande:</div>Å, ja! Hjälp mig!! Ipad-fodral i grått (hon önskade vitt, men det var slut) Vore grymt!</div><br clear="all" /><div id="forummessagefooter">091109 Linus dragon-pup.blogspot.com[/quote]

• PernillaWaxin

Hjälp mig snälla med ett rim till detta. En månad med fitnessfighten (handlar om att träna och gå ner i vikt) till min man som Väger nu 110kg. Han ska få ett val nu om han vill göra detta eller inte jag vill Stötta och hjälpa honom gå ner i vikt, inget påtvingat. Svårt att hitta på rim för mig.

Du ett farligt omfång bär
    På ditt hjärta och kroppen det tär.
    Du är ett av det käraste jag har
    Och vill vara med dig i alla mina dar.
    Så nu ska du komma i thigtsen
    därför vill jag dig stötta i fitnessfigheten.

• hösttussilago

Taget!! :) ska försöka bygga på ngn rad till... Men detta gav inspirationen som behövdes återupplivas!:) TACK!!

stor grön drake skrev 2012-12-23 06:56:23 följande:
    Lite trist i färgen, såsom en mus, fast det bor ju en padda i detta hus. ;div class="quote" data-id="68034269"><div class="quote-nick">hösttussilago skrev 2012-12-20 22:36:48 följande:</div>Å, ja! Hjälp mig!! Ipad-fodral i grått (hon önskade vitt, men det var slut) Vore grymt!</div><br clear="all" /><div id="forummessagefooter">091109 Linus dragon-pup.blogspot.com

• Meja2011

Åhh precis den hjälpen jag söker, står helt still på en utav mannens klappar, det är en vinkylare, några tips?

• PernillaWaxin
    LindaEfraim skrev 2012-12-23 19:16:51 följande:
    Du ett farligt omfång bär På ditt hjärta och kroppen det tär. Du är ett av det käraste jag har Och vill vara med dig i alla mina dar. Så nu ska du komma i thigtsen därför vill jag dig stötta i fitnessfigheten.

TUSEN tack!!! Det rimmet blir perfekt. Superglad. Tack igen.
  • stor grön drake

Meja2011:
    När vi ingen källare har, som kan lagra läckerheter i många dar. Så detta blir detta är en gåva så praktisk, fast mest till nöje helt fantastisk. Den kyler det som värmer under västen, detta blir en hit på festen.

Snart är det dags för nya rim.

Jag har äntligen köpt tre julklappar så jag inte står och köper alla i december.

Svar på tråden Julklappsrim