Inlägg från: Doodie1 |Visa alla inlägg
  • Doodie1

    Hisings Kärra - nyinflyttad

    Nyinflyttad till Hisings Kärra och 2 barnsmamma (3 år kille och snart 1år tjej). ja, det är väl en typ av kontaktannons, för jag vill gärna lära att känna dig som bor här i området. Kort o gott, så är jag en som gillar att röra på mig, fixa middagar och annat mys, men sitter gärna och hänger en stund medans barnen leker också över en enkel kopp kaffe eller möts upp i lekparkerna runt om.

    Vore jättekul om du hör av dig!

  • Svar på tråden Hisings Kärra - nyinflyttad
  • Doodie1

    Hej vad kul att du skriver o säve är inte långt ifrån oss. :) Jag har jobbat 50% fram tills årsskiftet o efter det jobbar jag 80%, så fredagar har jag tänkt vara helledig. Kan absolut tänka mig att sammanstråla. Min mista fyller snart 1, så de är ganska jämngamla. Har en kille på 3 och en tjej på snart 1, hur är det med dina?


    Jag är inte heller göteborgare från grunden (vilket kommer att höras då västgötskan slår igenom), men har bott här ganska länge nu. Hur gör ni på julen, stannar ni i gbg? vi kommer att fira hemma hos oss, jätteskönt när man har små. :)


    God jul kram!

  • Doodie1

    Det vore kul! Kanske nästa fredag kunde vara en dag att ses? Kan du då? Sen är jag inte helt låst på jobbet, så kam säkert komma loss nån vardag senare eftermiddag.

    Ja nu jobbar man 80%

  • Doodie1

    Elsis, kan vi flytta fram det en vecka? Jag kom på att Idas sista dag på inskolningen är då. Efter den fredagen är vi lediga hela fredagar i slipper stressa m tider. Funkar 25/1?

  • Doodie1

    Det kan vi! Vill ni gå på banangympan i kärra vid 15? Kanske fika här hos oss innan om det känna ok?

  • Doodie1

    Toppen! Vi var på banangympan sist (heter så) och det var mkt uppskattat! Så det blir nog hur kul som helst! :)

Svar på tråden Hisings Kärra - nyinflyttad