Uttråkad och rastlös på jobbet!
Jag håller på att gå under. Jag är en person som gillar att jobba, ha att göra och arbetar bäst under press. När jag är på jobbet så vill jag jobba MEN på mitt jobb är det verkligen heikon-bacon! Chefen sitter i en annan stad, så ingen har koll på oss anställda, ingen går något, alla sitter och surfar hela dagarna, ingen orkar knappt svara i telefon, vi är överbemannade. Vi är 10 pers men skulle lika gärna kunna vara 5 pers. Detta är mitt andra jobb i rad som jag har så här.. det är för slappt, ingen koll på saker o ting och ingen bryr sig.
Jag har försökt motivera mig själv men det är svårt, när ändå ingen kollar vad man gör, man får ändå ingen credd för det och det gör liksom ingen skillnad. Då blir det lätt att man själv blir förslappad, skiter i allt o gör inget eller får nåt gjort... jag vill inte ha det såhär, jag vill jobba när jag e på jobbet och behöver det för att må bra. Jag behöver känna att jag är duktig, att man gör något så att säga... som sagt, andra jobbet i rad jag har nu. Bytte från det förra för jag kände sådär... vete sjutton om man ska se sig om efter annat igen?! Känns ingen bra att byta jobb ofta.. man har ju hört att det inte är "bra" men vad ska man göra då?? att byta avdelning är inte aktuellt då det är inget som är mitt område så att säga... jag jobbar inom försäljnng idag och funderar på att kanske gå över till ekonomi-området igen. Det som jag är utbildad till. För så som jag har det idag mår jag inge bra. Ok att det e soft att surfa på arebtstid men att sitta o surfa 7 av 8 timmar e inte jättekul. När jag e på jobbet så vill jag jobba... ibland undrar jag om det är mig det e fel på..?? eller väljer jag fel jobb?? Lätt att man börjar tvivla på sig sjäv...