• Snövit81

För tidigt klimakterie

Jag har nästan samma problem som du. Det enda skillnaden är att jag är 30 år och har pytte pytte små ägg och jg har fått pergotime och prasteron men sen sa läkaren att det inte var någon idé.. I veckan ska jag åka utomlands för att kolla priser och se om de kan göra provrörsbefruktning.. Så vi får se men jag tar det lugnt nu och får inga förhoppningar..

• Snövit81

THS är förhöjd.. Har inga siffror.. Äter Femasekvens, det jobbiga är att jag har inte stött på någon som äter Fema heller..

• Snövit81

Fy vilken obehaglig läkare, känslokall idiot....
    När det gäller ÄD från syskon så ville jag göra samma sak och ta från systern som är super lik mig men hon har diabetes och vart precis gravid så det blev avslag.. Jag nämnde tidigare att jag reste utomlands
    ( Mellanöstern) och fick exakt samma svar som läkarna i Stockholm gav mig.. Han sa i princip att jag inte skulle börja med mediciner utan skulle fortsätta med femasekvens..

Jag grät i timmar, vilket jag gör det varje gång jag träffar en ny läkare och hamnar i chock.. Nu är jag sjukskriven för att jag har känt att jag inte orkar längre och att jg skulle hellre vilja dö än att leva såhär..

Att ta ägg från närstående är inte bra för någon av partnerna, det blir ett barn som liknar din syster och din man/ sambo. När barnet är 18 år så ska du förklara vart ägget kommer i från, tänk noga innan du gör något förhastat..

Gällande dina inre känslor så förstår jag dig jättttteeeeeeee mycket..
    Om du bor i Stockholm så kan vi gärna träffas och kanske dela med oss av det vi har gått / och går igenom..

Massa kramar..

Svar på tråden För tidigt klimakterie