Någon som använt privat donator hemma?
Hej!
Finns det någon här som har använt privat spermadonator och gjort heminsemination?
Går igenom tänkbara alternativ till donator insemination i Linköping..
Tacksam för svar =)
Hej!
Finns det någon här som har använt privat spermadonator och gjort heminsemination?
Går igenom tänkbara alternativ till donator insemination i Linköping..
Tacksam för svar =)
Hej!
Jag gick in på området regnbågsfamiljen under planerar barn tror jag det var och där stod det lite men långt i från allt jag vill veta..
Är det en för er okänd person ni ska träffa? Ska ni tala om era riktiga namn och så? Låta honom träffa barnet? Eller ska det vara helt anonymt?
Ska ni träffas hemma hos någon av er eller på typ hotell?
Förlåt för 100 frågor men jag är så osäker på hur vi ska fortsätta vår väg till syskon..
Fast jag känner att jag inte vill att donatorn ska veta vart jag bor så hotell eller lånat boende är nog enda alternativet för mig..
Tänker jag fel? Jag är livrädd för att en främmande människa ska komma och göra anspråk på mitt barn sen helt plötsligt...
Ang kostanden med att träffas på typ hotell har vi kommit fram till att det är betydligt billigare än dom tidigare försöken vi har gjort i Linköping så vi testar hellre det här någon/några gånger än att går tillbaka dit i första taget..
Tack så mycket =)
Tack :)