• Anonym

snurrigt..

Vet inte vart jag ska börja.

Men gör väl ett försök, så får vi se om ni kankse kan hjälpa mig..

10/10-11 fick jag ett missfall i v 6 men fick ej veta det fören i v 16 alltså hade jag gått runt med ett dött embrio/bebis i 10 veckor.

Sen dess har vi försökt skaffat barn men inget händer, mensen e försenad IGEN & gjorde ett tast i v men vet ej om jag innbillade mig om det var ett eller som det kallas spöksträck, & sen testade jag dagen efter då syndes det inget, & sen nu gjorde jag i morse & nu e de likadant som för några dagar sen stärck/spöksträck..

har ej råd att köpa ett digitalt test fören om några veckor.. men vad fan ska jag göra & ta vägen..

• Svar på tråden snurrigt..
  • Kärlek84

Ja om du verkligen inte har 100 kr att lägga på ett test får du nog bara vänta tills du har pengar och köpa test då eller ringa en bm och be att få testa där.

• Pastell

Förlåt men, du har inte råd att handla ett test för 100 kr, hur ska du ha råd med ett barn?

• Anonym
    Pastell skrev 2012-12-07 13:20:12 följande:
    Förlåt men, du har inte råd att handla ett test för 100 kr, hur ska du ha råd med ett barn?
  • Anonym (Ärligt)

Ärligt talat. Vi testar oss alldeles förtidigt. Jag har gjort samma sak och efter någon vecka kom mensen. Hade jag inte testat hade jag inte vetat att det var missfall och jag hade mått tusan så mycket bättre. Så mitt råd är. Lägg inte pengar på massa tester. Med reklamen om att testa tidigt vill tillverkarna bara tjäna pengar på människors längtan. Så spar dina pengar och testa när du verkligen gått över tiden. För övrigt så håller jag tyvärr med, har du inte 100kr till ett test kommer du förmodligen inte att ha 100kr till blöjor eller välling när det krisar sig senare.

Svar på tråden snurrigt..