• Sana1

Är det någon som blivit gravid med FET och Blastocyst?

Jag är just nu gravid i v 30 efter FET med blastocyst! Återföring i ostimulerad cykel, tog heller inget progesteron den gången. Två tidigare försöken var med 3-dagarsembryo i stimulerad cykel med progesteronvagitorier. Satt in ett embryo åt gången. Har ingen endometrios eller PCOs. Tog ingen Trombyl, kortison eller några andra läkemedel.

Stort lycka till!!

• Sana1

Det gör alla kliniker, tror jag? Själv gick jag på Fertilitetscentrum Stockholm. Superbra klinik! PS Senast jag skrev var jag gravid i v 30. Nu ligger en liten tremånaders son och snusar på min arm. ♥

• Sana1
    Kattflickan skrev 2013-05-24 13:13:43 följande:
    Samma här Sana! Min dotter är 3 månader. Jag planerar att testa syskonförsök i maj- juni nästa år med vår frysta blastocyst i första hand. Är därför nyfiken på hur bra oddsen är för frysta blastisar. Man kanske kan höra med Karolinska hur bra den såg ut för att veta vilken chans man har.

Grattis!! Det är så fantastiskt att sitta här nu med en liten en, det kändes ibland fullständigt ouppnåeligt under alla utredninar och behandlingar.. Den tiden är lite som en dimma för mig. Lycka till med syskonflrsöket! Vi har inget kvar i frysen, så det blir äggplock och hla baletten igen. Men tror att jg kan gå in i ett syskonförsök med ett annat lugn (hoppad jag i alla fall). Oj, nu blev det lite långt, men är så glad för alla oss som kämpat och kämpat och äntligen lyckats. Och önskar en massa styrka ocj kämpaglöd till alla som fortfarande föesöker. Det är värt varje tår och blodsdroppe!
Svar på tråden Är det någon som blivit gravid med FET och Blastocyst?