• RS89

Katrin Zytomierska låter en porrstjärna visa brösten för hennes 2årige son...

Japp...Katrin har gjort det igen...men har hon lyckats provocera? Jag tycker bara att hon är onödig, varför vill man ens visa sitt barn ett par sillisar? Varför vill man ens umgås med porrstjärnor, är man så jävla dum att man sätter sitt barn i såna risker, stora delar av industrin styrs ju direkt eller indirekt av kriminella... Men vad tycker ni? Rätt eller fel? Motivera gärna :)

Katrins son Ringo och porrstjärnan Puma Swede

LÄNK TILL HENNES BLOGGINLÄGG www.katrinz.se/god-morning 

• Svar på tråden Katrin Zytomierska låter en porrstjärna visa brösten för hennes 2årige son...
  • pluvdo
    RS89 skrev 2012-12-06 01:03:58 följande:
    Men vadå "men va?`pedofili"? Här kan du lära dig mer om ämnet

sv.wikipedia.org/wiki/Pedofili 

Jag vet vad pedofili är. Menar du att pedofili skulle komma från att någon porrstjärna flashar brösten för ett barn? Att Puma nu plötsligt gick och blev pedofil på grund av detta?
  • Bella2012

Var det inte hon som sa i en intervju att man aldrig någon skulle ha sex i samma rum där barnen är oavsett hur gamla dem är och om dem sover??

Och så låter hon en porrstjärna flasha sig för sonen?

Så smarta vissa människor är =) 

• siamesia

Äsch, barnet är ju bara två år! Då är bröst inte sexualiserade som för vuxna, utan helt vanliga kroppsdelar precis som en näsa eller vad som helst. För barnets skull tycker jag inte att det är upprörande.

Möjligtvis kan man ha synpunkter på Katrins humor när hon publicerar en sådan bild, men ni vet- alla är inte politiskt korrekta all the time.

• Missdinah

Men herregud.. Ungen på typ 2 år fattar väl inte vad bröst är. Sen om hon vill umgås med porrskådisar är det väl upp till henne? Spänn av lite grann.. Jag tvivlar ju på att ringa får men för livet pga detta.

• S vali s
    elyse skrev 2012-12-05 21:44:17 följande:
    Bloggen kanske går dåligt...

Precis, bara ännu ett sätt att provocera och få läsare, vilket förmodligen funkar bra eftersom folk blir upprörda och bara måste se/läsa
    Bruden är som hon är och kommer fortsätta provocera i all evighet eftersom folk av ngn underlig anledning gillar att bli upprörda och förfasa sig. 
    Det enda vettiga är helt enkelt att "tiga ihjäl" bloggen eller rättare sagt ogillar man hennes sätt så bryr man sig helt enkelt inte om att läsa skiten...
    Den late får brått när det blir kväll
  • Havrebarn

Vidrigt och smaklöst. Hur kan man som vuxen för det första tycka att det är okej, och hur kan man som vuxen ställa upp på detta?? Det är ju inte friskt. Vad var syftet, någon som vet?? Hade någon av mina vänner gjort så där på mitt barn när hon va liten, hade vi aldrig hörts av igen

• Havrebarn

Eller fan, vi hade naturligtvis inte hörts av igen även om nån gjorde så där idag heller .

Svar på tråden Katrin Zytomierska låter en porrstjärna visa brösten för hennes 2årige son...