Försöka igen efter MA :/
Jag känner inte igen det där Bubbas, men sen kan jag ha förträngt.
Låter jättejobbigt Hanna, här var det nästan tvärtom när vi plussade igen efter vårt MA, jag försökte vara glad medans sambon försökte att inte ens tänka på det, det var knappt så vi pratade om det innan v 12. Håller tummarna att det går vägen denna gången! Jag har blött lite vid bim båda gångerna.
Haha Diche, känner igen det där med bajs på ryggen, så blir det här ungefär en gång i veckan. Kommer så mycket på en gång att blöjorna inte hänger med. Men, hellre det än som när hon inte bajsade på tio dagar, då var jag rädd men hon var som vanligt.
Jag fick sova min första hela natt när hon var sex veckor (plus någon dag) det dröjde någon vecka sen sov hon hela nätter fram till hon var tre månader och nu sover hon hela nätter ungefär varannan- var tredje dag. Tror inte mjölken räcker till riktigt längre så har börjat ge henne ersättning så hon får bli riktigt mätt - Då sover hon bättre.
Första riktiga skrattet igår! (Hon har "råkat" skratta vid konstiga tillfällen annars) Jag började nästan gråta.
Blir det några syskon Diche? Vi tänkte börja syskonverkstaden till sommaren, om min kropp kommit igång tills dess... Men ibland undrar jag om man orkar gå igenom all den oron igen.
Hur går det för alla nu?