Försöka igen efter MA :/
Känns lite bättre idag för blödde nästan ingenting på hela kvällen igår och nu imorse var det bara brunt på papperet. Hoppas det ger sig nu! Bara två dagar med blod kändes lite lite? Jo jag jobbar och håller på att inskolas på nya ställen (inom vården 50%) nu och det är kanske bra, men man funderar ju alltid i bakhuvet. I måndags stannade jag hemma, när jag började blöda och även min sambo åkte från jobbet och kom hem till mig. Tråkigt att testet inte visade nått :( Nya tag i feb! Undra när jag har äl nästa gång, nu tappa jag ju verkligen kollen. Får hålla koll på ev äl flytning! Jag jobbar även som frisör 50 %. Vad jobbar du med? Wow tjejmilen! Avundas dom! ;)
Jag hoppas på att det bara var lite slemhinnor!
Ok, men gå "all-in" på jobbet så har du lite annat att tänka på under dagarna iaf.
Jag jobbar som inköpare, har gjort det i några år. Igår var vi på kickoff, så då var det
föreläsningar hela dagen. Jättebra för då tänker man inte på tjejmagen på hela dagen!
Jennie - jag håller tummarna för dig! Tror allt kommer gå jättebra, men förstår att du är orolig!
Ja, söv mig oxå och väck mig när jag är i vecka 30 :))
Mens planerad till fredag eller söndag beroende på vilken mönster den följer.
Marsipan - välkommen hit! Jag hade samma som du, trodde jag var i v 12, men foster dött sen v6-7..!
Men jag slapp skrapningen!
Min sambo sa nyss att han var sur på sig själv. Sommaren 2011 hade vi egentligen bestämt att börja försöka, men
sen ändrade han sig till sommaren 2012. Han ville inte att vi skulle vara först och ensamma i kompisgänget
med barn-skaffandet... Nu visade det sig att alla av våra vänner blev gravida mellan aug-11 och jan-12!!
Det ena paret planerar till och med nr 2, och hon beklagade sig i nov över att det tar så låååång tid
att bli gravid...