• Marie89

Försöka igen efter MA :/

diche och bubbas har ni haft mycket växtvärk i början? Jag har som mensvärk till och från, men det är helt normalt va?

• Marie89

fick du stark plus? isåfall borde de ju vara plus! hörde att någon sa att man ofta har välidgt lätt för att bli gravid direkt efter

• Marie89

Hur går det för dig Malin? Längesen du skrev nåt nu.

Tog ett test idag för skojs skull teststrecket var lika stark som det andra :)

• Marie89

Måste väl börja närma sig nu för dig diche? Har du barn sen innan eller är det första förlossningen?

• Marie89

Jennie vad spännande att det närmar sig! jag känner mig också livrädd ibland, just för att det kommer bli en så stor förändring i livet! mysigt att få hämta barnvagnen!

Oj diche hade helt fått för mig att det var i sommar du skulle ha :)  

Björnmossa: Skönt för dig! Jobbigt att blöda en massa!   

• Marie89

Staytrue: låter absolut som du kan tro på det!

Grattis bubbas! Måste kännas betydligt säkrare nu!

• Marie89

Vad mysigt med era bulor!

Nu har illamåendet börjat, änsålänge älskar jag det (lär väl ändra mig) men så skönt att känna att man nu har mer symtom än sist. Men inte så jag spyr bara lite illamående typ hela tiden och så blir man så lätt äcklad av saker och ting!  

• Marie89

Välkommen tillbaka jensan, njut av ledigheten och ta hand om dig själv!

Björnmossa: borde ju vara ren slump känns de som. Men gött att ägglossningen är igång!

Här känns de totalt annorlunda mot sist jag var gravid. Sist hade jag bara ömma bröst. Men nu har jag ömma bröst, konstant illamående (har sluppit spyena), är seg och känslig. Allt luktar konstigt, skulle gå på ett köpcentrum häromdagen gav upp ganska fort då många affärer hade parfymer och sånt, som stank i hela affären.    

Bara två nätter kvar att jobba innan semestern, så skönt! illamåendet blir så mycket värre när man jobbar natt. Men tycker det känns underbart med så mycket symtom (än att det är lite jobbigt också) för gör mig verkligen positiv! Känns som att den lille borde må bra när jag har så mycket symtom, visst är ju inte säkert för det men känns bättre. 4,5 veckor kvar till ul! 

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/