Försöka igen efter MA :/
Bubbas: vilken lycka!! Stooort grattis!!!! Visste väl att salivproduktionen var ett säkert tecken! :P
Bubbas: vilken lycka!! Stooort grattis!!!! Visste väl att salivproduktionen var ett säkert tecken! :P
Hejsan, jo tack jag slappnar av nu. Jag gjorde ju ett privat vul förra veckan som var jättebra och jag hänger över toalettstolen flera gånger per dag! Vägde mig idag och hade gått ner 4 kilo sen inskrivningen i torsdags! Var hos läkaren igår och blev sjukskriven två veckor till....jag som älskar mitt jobb!!!
Mår du bättre nu Diche?
Så ditt illamående håller i sig ännu? Det ger mig inga hopp om att må bättre snart! Å andra sidan räknar jag väl inte riktigt med det heller då jag kräktes i princip varje dag i 9 månader med min dotter! Till och med under förlossningen! :(
vaknade med mycket orangea flytningar och mår liiiite bättre.......Är mycket orolig nu!!!!
Illamåendet tar kål på mig! Jag är egentligen en som vill ha en stor familj! Men jag var lika dålig med min dotter och det tog mig 4,5 år att "glömma" och våga försöka igen! Nu känner jag att två barn nog får räcka! Gråter ofta och undrar om jag verkligen kommer att stå ut de resterande 30 veckorna!?!
Åh det känns så tröstlöst! Var ju lika dålig förra gången med. Därför vi väntat så länge med syskon för jag var osäker på om jag ville gå igenom samma sak igen.
Men den här gången är jag tämligen säker! 2 gånger räcker!!!
Har både postafen och lergigan men inget hjälper...tuggummi förvärrar då jag redan producerar alltför mycket saliv som gör mig illamående bara det!
Jag har inget val än att härda ut nu ett halvår till..... Vet ju att det är värt det även om det är väldigt intensivt när man är mitt i det
Hej tjejer....jag försvinner ett tag igen då jag tyvärr befarar det värsta nu.... Orkar inte vara här och läsa.... Vaknade upp igår och alla mina symptom är som bortblåsta! Ni vet ju hur dåligt jag mått.... Hade lite smärtor inatt och idag en hemsk mensvärk. Ingen blödning men precis så här började mitt förra MA :(
Får se om jag åker in akut nästa vecka eller om jag bara väntar ut det. Har ul 4/6....
Men hoppas allt går bra för er andra!!! Tänker mycket på er!!!
Stor kram!!!
Hej tjejer nu är jag tillbaka! Gjorde som ni sa och åkte in! Allt så så fint ut! Går in i vecka 12 idag. Men symptomen är väldigt mycket svagare. Kräks kanske var 3:dje dag och smärtan är kvar så den måste bero på nått annat.
Tack alla som hållt tummarna! Hur mår ni alla?
Kram!!
Får man klaga lite idag? Mår så himla illa och kräks! Och dottern är hemma och har ont i örat så ingen vila heller...
Tack för mig!
Mitt var ganska svagt på bim+1 med morgonurin. Inte oroa sig nu! Grattis!!!
Kan bara tala för mig själv men nej, jag kunde inte lära mig att somna mitt i sparkarna! Som tur var så "somnade dottern runt 23 så då somnade jag :)
Skönt att det känns bättre, ger ju mig lite hopp! Jag är lika dålig som innan och idag har det brustit ( ännu en gång ) och jag bara gråter och tycker synd om mig!
Det går ut över familjen och jag är en hemsk mamma! Bara skäller på dottern så fort hon rör sig! Att tänka på att det ska vara såhär i ett halvår till gör mig tokig!
Men imån är jag nog stark igen...
Hej tjejer! Det var längesen jag tittade in här! Hur mår alla?? Massa plussat nu va???
Har ni kollat kön ni som velat??
Kram på er!!!