Försöka igen efter MA :/
Varför inte morgonurin? Har jag alltid testat med
Varför inte morgonurin? Har jag alltid testat med
Aha ok. Har nog inte läst på förpackningen :D
Hej hur mår alla? :)
Ja den brukar ju vara duktig på sånt! :/ men vi hoppas väl ännu!! :)
Känns helt overkligt.....plus idag!......jag måste drömma!......
Tack!!! :D det som gör mig orolig är att jag just inte har några symptom! Ingen molvärk, inga ömma bröst, INGET!
Hade bim igår men testade inte eftersom jag trodde att kroppen hade nått april-skämt för sig :)
Gjorde ett test i torsdags bara för att se om jag kunde ha lite extra trevligt i helgen med vin mm. Då fanns inte ett uns av spökstreck ens så det blev mycket vin i helgen! :/
Men så testade jag idag med ett jättetydligt plus!
Jag som inte ens trodde att jag hade ÄL!
Mm men nu hade jag ju lite väl trevligt i helgen så nu oroas jag över det! Både sushi, vin och "farliga" ostar!
Jag håller mig lite i bakgrunden från och med nu då jag är nojjig som fasen att läsa sådana här trådar just nu!
Kram på er!!!
Hej tjejer! Tänkte titta till er lite :). Hur mår alla? Har jag missat massa plus?
Kram på er!
Men det är väl lite positivt väl? När är/var bim?
Jag gick in i vecka 8 idag, samma vecka som min förra grav. avstannade i.....så det är otroligt oroligt!
Dock så startade illamåendet från helvetet igår! Vänder ut och in på hela magsäcken flera gånger om dagen och kan inte jobba!
Gråter och tycker synd om mig själv samtidigt som det var detta jag längtade till! Ser det som ett gott tecken! :)