• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Alltså det här var inge trevligt. Igår kom det ut grejer vid tre tillfällen och det största var nästan som ett ägg, höll på att svimma.. Men enligt läkaren skulle det bara bli som en kraftig mens isf eftersom den var så liten som 8 mm? Nu lägger vi det här på is ett tag. Jag måste återhämta mig både kroppsligt och psykiskt. Faktiskt känns det skönt! Bara lägga all sin fokus på charlie :) Visst är det ett jättefint namn Diche!

• Bubbas

Åh förskola ja, jag gruvar mig redan! Bara tanken av att andra människor ska ta hand om mitt barn hela dagarna, nä fy vad jobbigt! Tanken är att han antingen ska börja dagis i april då han är 1 år och 3 månader, eller så pusslar vi med mor- och farföräldrar över sommaren och låter han börja efter sommaren istället. Det skulle kännas mycket bättre! Det som är bra med mitt jobb är att jag kan välja att jobba dygn och då räcker det med 2 dygn i veckan så då behöver han inte vara på dagis så mycket heller. Ja du Jennie, jag mår okej iaf. Tänker rätt mycket på det. Blir mest arg! Varför vill inte kroppen funka som den ska?! Blir ju jättelätt gravid men sen vill det inte stanna kvar. Nu är vi uppe i 4 mf. Tror det känns så hemskt nu också när man fick ut allt i bindan och såg allt som var på väg att bli en bebis :'( Nä fy! Men jag ger charlie all min uppmärksamhet nu och nu när han varit förkyld har vi bara varit hemma och myst i några dagar och han har fått sovit hos mig. Tänk ändå vilka efterlängtade barn vi har! <3

• Bubbas

Våra grannar plussade nu typ en vecka innan vi plussade nu sist och deras dotter var bara 4 månader då.. Igår berättade hon att hon börjat blöda efter sex i förrgår och fick göra vul idag som visade att det stannat av för flera veckor sedan. Dom vet inte om någon av våra alla turer. Såklart är det jättetråkigt för dom, men jag kan inte hjälpa att känna "okej då är det inte bara jag", som det känns ibland även fast det är långt ifrån så. Åsså tänker jag "du skulle bara veta.." när jag försöker trösta henne och jag själv brottas med mina känslor som fortfarande är så nära. Känner mig så hårdhudad på nått vis nu för tiden. Kanske för att man själv gått igenom det där 4 gånger nu. Gör det mig till en hemsk människa?? Det här blev ju bara dravel men behövde väl få ur mig det..

• Bubbas

Hej tjejer! Jag mår bra! Är en månad sedan missfallet nu och tror jag hade äl förra veckan. Hade iaf sån flytning då. Är lite kluven igen över hur vi ska göra med barnplanerna framöver. Hade ju först tänkt vänta några månader men nu vet jag inte. Vi båda vill och tänker att den bakas ju i 9 månader också. Har iaf kört med kondom nu men igår i stundens hetta blev det inte så, det är ju trots allt en stämningsdödare! Väntar iaf in mensen och fortsätter fundera :) Jag börjar jobba 1 jan har vi bestämt nu åsså är sambon hemma några månader och siktar också in oss på dagis i aug -15!

• Bubbas

Hej på er! Åh Jennie, stort grattis! <3 Nu håller jag tummarna! Här är det helt okej. Blivit tvåbarnsmor då sambon brutit benet och är sjukskriven minst två månader och kan inte hjälpa till med charlie nånting nästan, så det är lite mycket nu :) Dock har vi legat i som aldrig förr den här senaste månaden. Enligt en 28 dagars cykel skulle jag ha bim igår men neg test och ingen mens än. Har inte ens nån riktig koll på när/om jag hade äl den här månaden. Ja ja, nånting av dom kommer väl snart. Charlie är 10 månader nu och vägde in idag på 11,5 kg och 75 cm :)

• Bubbas

Såklart blir det ett julibarn! Vad är du i för vecka nu Jennie? :) Ja du, han spelade innebandy. Man ska tydligen inte göra det när man närmar sig 30 haha! Det roliga är att sist han spelade innebandy bröt han armbågen och fick opereras haha, så nu har han lagt ner den där karriären! ;) Nja vi får se, tror hellre på att mensen kommer snart, en känsla jag har.. Neg igår med..

• Bubbas

Tack Diche! Det går bra än så länge, peppar peppar! Flytningarna har ökat i mängd men är i övrigt normala, så det känns bra eftersom det börjat med bruna flytningar typ från start vid alla mf. Har dock inga tydliga symptom än så det oroar mig lite. Är enligt sista mens 6+2 idag så jag hoppas dom kommer. Hur går det för dig Jennie?

• Bubbas

Jag beklagar också ditt ma, så jäkla jobbigt är det! :( Hoppas du repar dig snabbt så ni kan försöka igen!

• Bubbas

Hej! Jag mår bra Jennie! Hur mår du? Har fortfarande inga tydliga symptom. Kanske lite lite illamående ibland och får ibland kissa flera gånger på natten men det kan lika gärna vara inbillning. Vi får se vart det bär. Här där jag bor får man inte göra vul om man inte har några problem så nej det ska jag inte tyvärr. Skulle hemskt gärna vilja dock! Ska du göra vul?

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/