Åh förskola ja, jag gruvar mig redan! Bara tanken av att andra människor ska ta hand om mitt barn hela dagarna, nä fy vad jobbigt! Tanken är att han antingen ska börja dagis i april då han är 1 år och 3 månader, eller så pusslar vi med mor- och farföräldrar över sommaren och låter han börja efter sommaren istället. Det skulle kännas mycket bättre! Det som är bra med mitt jobb är att jag kan välja att jobba dygn och då räcker det med 2 dygn i veckan så då behöver han inte vara på dagis så mycket heller. Ja du Jennie, jag mår okej iaf. Tänker rätt mycket på det. Blir mest arg! Varför vill inte kroppen funka som den ska?! Blir ju jättelätt gravid men sen vill det inte stanna kvar. Nu är vi uppe i 4 mf. Tror det känns så hemskt nu också när man fick ut allt i bindan och såg allt som var på väg att bli en bebis :'( Nä fy! Men jag ger charlie all min uppmärksamhet nu och nu när han varit förkyld har vi bara varit hemma och myst i några dagar och han har fått sovit hos mig. Tänk ändå vilka efterlängtade barn vi har! <3