Försöka igen efter MA :/
Tjoho, nu börjar blodet sina på allvar! Ska bli så skönt att sluta blöda efter snart två månader! Bryr mig inte ens om befruktning längre, jag är bara pilsk
Tjoho, nu börjar blodet sina på allvar! Ska bli så skönt att sluta blöda efter snart två månader! Bryr mig inte ens om befruktning längre, jag är bara pilsk
Jag har fått mens. Tolkar det som första mensen sen missfallet och att det betyder att jag är på banan igen med ägglossning om en tio dagar.
En märklig grej är att min mensapp i telefonen förutspådde det rätta datumet. Den har alltid varit bra men fick såklart spunk iom missfallet, nu räknar den på en jättekonstig cykel. Måste väl vara en ren slump eller? Jag hade tänkt ta bort all gammal data och börja på ny kula, men nu är det lite spännande att se hur den gör.
Hur var er första mens efter MA? Tycker min har hållit på länge nu
Haha, en normal, en kort och en lång . I vanlig ordning verkar allt vara normalt. Tack för svaren, tjejer!
Jag ringer gyn om det inte slutat på måndag eller så. Är väl ingen mening att krångla under helgen.
Härligt jensan!!!
Jag verkar ha fått mens igen. 16 dagar sen sist. Åh, när kan allt bli normalt igen?? Har nån mer haft konstig cykel efter MA?
Kanske var det ingen riktig mens, det kom inte igång riktigt (bara lite brunt) och nu har det slutat. Hoppas det var en mellanblödning. Verkar troligt om flera av er andra haft mysko blödningar också.
Ska nog kolla med gyn om det är konstigt nästa månad också. Väntar tills efter semestern tänkte jag, dessutom kanske det ordnar sig av sig självt.
Vad härligt att det gick bra Bubbas!
Jag har BIM, eller mer troligt mens, i helgen. Känner mig inte alls som jag gjorde före jag plussade så blir nog inget denna gång, men åtminstone en vanlig mens efter missfallet som också känns bra. Den där mellanblödningen har gått över men vore skönt att ha en vanlig månad ändå.
Har faktiskt inte fått mens än, men har någon slags mensvärk ibland. Vet inte alls vad som händer med kroppen. Före utredningen hade jag väldigt oregelbundet, när jag sen började med medicin fick jag direkt en extremt regelbunden cykel om 27 dagar. Sen var det graviditet i några veckor, missfall och så en mens fem veckor efter det. Men jag antar att tiden mellan missfall och nästa mens inte räknas som en riktig cykel? Eller är min cykel fem veckor nu? Blev era cykler likadana som innan efter era MA?
Hoppas ni mår bättre snart, jensan och Diche!
Testade negativt idag på BIM+9...
Vet inte vad jag ska göra riktigt. Trodde faktiskt det var på gång nu men istället verkar hela cykeln ha kukat ur. Funderar på att kontakta läkaren men hon kanske bara säger att det kan bli så efter MA...?