• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Diche: Hahaha du gav mig dagens första skratt! Kan bara tänka mig vad fin man blir i dom där mammabyxorna, men jag längtar ändå tills jag också får köpa! Enligt mina beräkningar går jag in i v 7 imorgon. Är det någon som testat angelsound? Men en sån kan man väl höra bebisen från v 12. Visst har du det Jennie? Vad tycker du om det?

• Bubbas

Nja jag har kikat lite på dom men man lär ju helt klart bli nojjig! Jag vill hellre på vul! Börjar tvivla på att det är nån där inne när jag mår så pass bra, trots tre positiva test!

• Bubbas

Okej Jennie, får se hur jag gör! Pratade iaf nyss med min bm och vi bokade tid för inskrivning strax före midsommar. Hon tyckte även jag skulle ringa och prova få ett vul eftersom det är svårt att datera, meen det gick ju inte alls. Fan så svår dom ska vara! Hon sa bara att man räknar från senast mf.

• Bubbas

Nja då blir det väl akuten på sjukhuset då när man inte har nån tid och där kan man ju få sitta ett dygn och vänta. Tvivlar på att dom gör det då heller. Kändes ju halvtrist att vänta till vanliga ul i v 18-20 :( Jo jag är ganska lugn faktiskt, men så fort det molar lite i livmodern blir jag skitnervös! Har iaf kommit förbi de senaste mf veckan imorrn (tror jag!)

• Bubbas

Haha Diche du är såå rolig, är mer än nöjd med ett också! ;) Fick 2-3 (4-5) på digitala för över en vecka sen. Räknar att jag var 4.5 v då och isf går jag in i v 7 imorrn. Mm har också tänkt på det, ska nog inte säga att jag mår så bra! Snart ligger jag nog också och kräks! Klart att det är bebis du märker, vad skulle det annars vara liksom! Du har ju gått så långt nu också :) Ifall jag fortfarande har kvar min i mitten av juni kommer nog familjen börja ana nått då, för då ska vi bort på hotell/spa över en helg och när jag inte dricker nått till maten och så.. Åh Bianca, jag hoppas att det inte är nån fara!

• Bubbas

Ja då borde vi vara i v 11. Tror faktiskt inte jag kommer få göra nått vul utan snällt vänta till vanliga ul i v 18-20 :( Går det bra för alla annars? Snart bim jensan? Och soma har du blödit färdigt?

• Bubbas

Välkommen tillbaka Marie! Hoppas på ett plus om några dagar! :) Här tar jag tillbaka vad jag sa om att jag mådde så bra! Hur går det för dig Jensan? Och Diche, allt under kontroll?

• Bubbas

Äsch! :( Jag hoppas ändå att det gått bra! Jag mår illa idag. Tvingade i mig yoghurten imorse och då blev det bättre och sen när det kommit tillbaka har jag tagit en macka så det släpper lite.

• Bubbas

Har fått tid för inskrivning precis före midsommar hos bm men inget vul verkar jag få! Är genom landstinget här. Tänker faktiskt på att boka en tid på en privat klinik i typ Stockholm, men isf vid v 12 om man tar sig dit. Ja Jensan när är bim? För du har väl inte fått mens än? Vad skönt att höra Bianca, grattis! :)

• Bubbas

Hej på er! Men SoMa vad SKÖNT att mensen äntligen kommit igång! Den där väntan och mellanlägena är ju hemska! Diche fyy vad underbart med små sparkar. Usch vad jag längtar till att vara där, hoppas såå att det är våran tur också nu. Vi går in i vecka 8 nu i helgen, känns helt sjukt. Gick ju bara längre den första grav, så jippi till mig! Pratat med bm och hon tyckte jag skulle ringa en man som har en privat klinik här i stan, tydligen den enda, och försöka få vul/ul. Ska ringa han igen på måndag då han är tillbaka från ledigheten. Illamåendet här är kvar. Får stoppa i mig en banan så fort jag klivit ur sängen för att klara mig till frukost medans jag gör mig i ordning. Sen får jag äta en frukt typ varje timme för att stoppa illamåendet.

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/