• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Huvva jag kommer bli ett vrak av det här, drömde inatt att jag började blöda igen! Hoppas dock mer på din dröm Diche, tänk om det är två! Dom skulle ringa mig i veckan så vi får se då. Ev ringer jag dom imorgon när jag är ledig, är så svårt att prata i enskildhet på frisörsalongen. Åh vad mysigt med en liten mage! Vill också! Jag håller också tummarna för dig jensan!

• Bubbas

Jensan har du många äl stickor? Jag har ett helt gäng hemma som du kan få isåfall?

• Bubbas

Ringde precis och eftersom datorerna legat nere i fredags när jag ringde hde hon lämnat en lapp på nån läkares skrivbord och han hade jobbat inatt och hunnit åka hem. Hon skulle jaga rätt på nån annan som skulle ringa upp mig. Åh suck!! Natt nr 2 på rad inatt med mardrömmar att jag börjar blöda :(

• Bubbas

Nu sitter jag i bilen i ett parkeringshus i stan och la precis på telefonen och tårarna sprutar. Ringde nån dansk läkare som frågade om det var Annica och så heter jag inte. Förstog inte ens hälften av vad han sa men lyckades tyda att det finns inget som säger att blodförtunnande medicin skulle hjälpa utan att vi bara skulle avvakta proverna. Finns det ingen som tar en på allvar här?! Vill gärna förstå vad läkarn som ringer säger iaf! Och gärna att han vet vad den han ringer till heter! Fan fan fan!

• Bubbas

Nuu är jag lite klokare, ringde igen! Tydligen hade några av proverna kommit och det visade att mitt blod inte alls riskerade att koagulera sig och bilda små proppar, därför skulle jag inte ta blodförtunnande! Dom ville heller inte boka in ett vul just eftersom jag haft många mf så ville dom inte in och "störa" embryot, inte ens för att kunna datera graviditeten. Hon sa att ett vul inte påverkar embryot egentligen, men att det utger en viss värme, så hon tyckte vi skulle avvakta. Tyckte jag var konstigt? Gjorde iaf cb digitalt nyss och fick Gravid 2-3, alltså 4-5 v. Om man ska räkna sedan senaste mens (mf) är jag i 7+6, men 4-5 är väl mer troligt.

• Bubbas

Lite kanske, men kan fortfarande inte slappna av utan tror fortfarande jag ska börja blöda.. Har postat stickorna nu iaf! :)

• Bubbas

Det är PRECIS sådär det är! Du satt verkligen ord på känslorna! Jag hoppas verkligen det, tusen tack

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/