killerqueen skrev 2012-12-07 09:53:39 följande:
Hej igen! Fastnade på jobbet väldigt länge igår, därför jag inte svarat! Nja, alltså fejkat klimakterie är för att hålla borta blödningar - de förhårdnader som finns kan "läka" tillbaka, och bli lite bättre. Men så fort man får blödning igen börjar det om på nytt och blir mer och mer! Har inte pratat med honom om det sådär ingående, även om jag kanske borde. Man är ju trots allt två om att skaffa barn liksom. Dock tror jag att en sak som är jobbig för honom är att jag är jätteovän med hans sida familjen. Lång historia (min svägerska har skickat en massa hemska påhopp, ringt och hotat mig, med mera med mera) Vet inte om det spelar in, om det är därför han blir tveksam typ? Jag har mått illa igår på morgonen, och nu när jag vaknade idag...? Vågar inte hoppas på något såklart, känns alldeles för tidigt men sist gång vet jag att jag kände av ett svagt illamående drygt en vecka innan jag testade. Kram på er alla! Vi är starka som fan, ellerhur? :)
Hej! Ja okej, då tror jag att jag förstår. Låter väldigt jobbigt iaf :( Jag skulle nog försökt prata lite om det. Se vad det bottnar i liksom, om det är bråket eller något annat. Hur som helst måste det försökas lösas :) Men usch, låter inge kul alls! Man skulle ju gärna vilja ha lite stöd när man bestämmer sig för att skaffa barn, även från hans familj. Och särskilt nu när det gick som det gick. Du borde kanske testa dig du med?! :)