Försöka igen efter MA :/
Haha ja det där är inte lätt alltså. Jag lånar min mans iPhone. Jag har ingen sån modern själv. Så för mig blir det lätt fel med :)
Tack iaf och njuter gör jag (även om jag börjar längta hem och nästan skäms över det)!
Hej alla fina:)!
Vad härligt Björnmossa att mensen är tillbaka då är det bara att köra på igen ju.
SoMa hur går det för dig? Har försökt läsa ikapp men det är inte lätt.
Är det bara du och jag som väntar på plus nu?
Idag är det varmt som attan och vi var inne tre timmar mitt på dagen. Behövde nog vila lite från solen. Imorgon blir det stranden iaf så då blir det lite mer. Hoppas iaf att mensen håller sig borta tills vi åker hem så jag kan få bada hela veckan ut. Annars blir det jobbigt :o
Hej alla! Nu är vi hemkomna och det är såååå skönt.
Chockande nog (eller egentligen inte för jag har känt det på mig rätt starkt) så är jag gravid igen. Testade mig i eftermiddags. Skulle haft mens i torsdags men den har som sagt inte kommit. Undrar om det kommer funka denna gången....
Tack :) ja vi vågar inte riktigt glädjas än men man hoppas ju. Får väl ringa barnmorskan på måndag och prata med henne.
Nu när jag vaknade på morgonen kände jag mig inte lass gravid men så är det ju i början. Känns som om jag inte orkar oroa mig för jag kan ändå inte göra nått om det går åt pipan. Samtidigt så hindrar det mig att glädjas åt det så det är mixade känslor. En dag i sänder eller hur är det man säger?
Inatt drömde jag att jag fick missfall och jag känner mig dödeppig. Nu går jag runt med en panikartad känsla hela tiden och undrar varför jag inte mår illa och blir rädd så fort det moler i magen.... Hur ska man klara de här veckorna utan att bli fullkomligt galen????
Tack Diche och hoppas verkligen att ni har en underbar semester!
Vad konstigt Björnmossa. Kanske du skulle höra med en barnmorska eller gynekolog?
Det är inte nån form av mellanblödning?
Mensen kan vara konstig ett tag efter Ma. Det var min efter första MAt. Då har jag en cykel på 23 dagar fast jag brukade ha 32 dagar ungefär. Så ja, det kan ta tid vad jag vet.
Hoppas den återgår till det normala efter denna mensen. Eller ännu hellre att att du plussar så klart.