• NewBetty

Försöka igen efter MA :/

Har bara en fråga om ni orkar svara: Hur lång tid tog det för er att bli gravida efter ert MA? Hade ett i juli och nu försöker vi tredje äl. Har ej läst igenom hela tråden, men läste att några av er är gravida, vill få mer hopp

• NewBetty
    Bubbas skrev 2013-10-22 11:10:03 följande:

NewBetty: Jag hade ett MA i okt -12 och blev skrapad. Väntade med sexet 1 månad för att läka ihop ordentligt och blev gravid igen direkt på första försöket efter en månad. Tyvärr slutade det i MF men hopp finns!

Beklagar ditt MF - tack för ditt svar, vi håller tummarna att vi båda snart plussar
  • NewBetty
    SoMa72 skrev 2013-10-22 13:40:11 följande:

Hej!

Jag hade MA i apr och blev gravid i aug igen... smile1.gif Håller tummarna för dig!  
    ? ? ? Alice 18 mar 2012 ? ? ?
    Vad roligt!!! tack <3
  • NewBetty
    Jennie89 skrev 2013-10-25 23:33:13 följande:
    Vad härligt SoMa! Grattis :)

Snart dags Diche, har du några "känningar" än?

NewBetty: Beklagar ditt ma! Jag skrapades i aug förra året och plussade fyra månader senare, vi försökte först efter andra mensen men då hade jag ingen äl utan fick en cysta istället, men månaden efter tog det sig. Jag önskar dig all lycka till!  
    Tack så mycket för alla era svar, har fått upp mitt hopp. Blir så glad och varm inombords att se er som gått igenom det jag gått igenom plussat Stort grattis till er Hjärta
Svar på tråden Försöka igen efter MA :/