• linnis83

Försöka igen efter MA :/

vwtvåbarnsmor skrev 2013-09-25 10:40:23 följande:
    Jag har inte haft ngn mensliknande blödning alls..bara massa bryna konstiga flytningar som kommer o går???De tyckte att det lät konstigt på gynmott..tänk om det fortfarande sitter rester kvar?, men då borde ju inte gravtestet som jag tog för två veckor sen visa negativt?? jätte märkligt..har alltid haft regelbunden mens (rikliga) blödningar tidigare..har alltid blivit gravid på första försöket, har två friska döttrar här hemma..har dock haft tre missfall..så jag vet hur det brukar vara,kännas att bli gravid/vara gravid men blir så frustrerad över att något inte är som det ska..vi vill ju bara ge våra döttrar ett syskon...

Finns det någon som har haft liknande och kan tala om när en riklig menstruation satte igång?? 
    Jag fick mitt MA konstaterat 20/7, alltså snart 10 v sedan, var då i v 14...
    Jag har fortfarande inte slutat blöda helt, har oxå bruna flytningar som kommer och går, ibland kommer det lite färskt blod. Har dock haft 2 mensliknande blödningar och innan den senaste, som kom förra veckan, hade jag ägglossning enligt stickan.
    För precis 2 veckor sedan var jag till läkaren som kunde se ett litet skräp som satt kvar, typ 1 cm stort bara. Eftersom grav.testet visar negativt tog dom hcg-blodprov, men det var oxå negativt. Planen var att vänta till efter mensen som jag precis har haft och se om skräpet följde med ut, men jag har fortsatt att ha bruna flytningar, så det verkar ju inte så.... Väntar på att dom ska ringa från kvinnokliniken idag, misstänker att dom kommer vilja göra en skrapning....

Är så galet less på detta nu, vill ju bara försöka igen!
  • linnis83
    vwtvåbarnsmor skrev 2013-09-25 21:19:52 följande:

Precis som du skriver galet less på detta NU!!! Så känner jag me..Jag har inte haft blödningar alls sen MA bara någon enstaka pytte blödning..igår kom det lite bruna flytningar och inget mer..trodde ju givetvis att mensen var på G..men inta alls och gravtesten visar negativt men inget vill fungera..jag har dock inte provat ÄL stickor..kanske jag borde göra men vill vänta o se vad de säger imorn på gynmottagningen..jag är givetvis livrädd för att de är nåt fel..
    Skönt att du får kolla upp det i alla fall.

Fick inget samtal från Kvinnokliniken trots att läkaren sa att dom skulle höra av sig idag... Blir att ringa och gnälla imorgon! Har väntat tillräckligt länge, nu får det vara nog med blödande!

Hoppas det går bra för dig imorgon och att dom hittar nån enkel lösning på problemet!
Svar på tråden Försöka igen efter MA :/