• Negativia

Försöka igen efter MA :/

Hej,
    Tror jag hade ägglossning nu två veckor efter skrapning. Jag har inte blödigt mycket, utan det har mest varit lite olikfärgade flytningar.
    Har iaf sexat nu när jag antar att jag har haft ÄL. Problemet är att jag fortfarande får utslag på stickorna, på ÄL-test väldigt mycket och på gravtest också fast nu väldigt svagt. Hoppas att allt är som det ska :/ Blir lite orolig...

• Negativia

Vilken vecka är du i?

Bubbas skrev 2013-08-20 16:38:57 följande:
    Tjejer, jag vet inte vad jag ska göra :( Har fått mage nu och ÄLSKAR det och vill inget hellre egentligen än att visa upp den för hela världen, men jag VÅGAR inte! Är så rädd att något ska hända igen och så vet alla. Försöker dra in magen inför vissa kunder på salongen, när jag går på ica mm. Jag som har längtat så himla mycket efter att nångång få gravidmage, som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva, men nu när jag har det vågar jag bara inte visa :( Blev bara svammel det här men blir knäpp snart :(

• Negativia

Jag förstår att det måste kännas jättejobbigt, men jag tycker ändå att du kan få visa din fina mage

• Negativia
    Bubbas skrev 2013-08-21 12:10:12 följande:
    Har precis varit iväg på det andra rul'et och pojken hade vuxit och mådde jättebra! :D Känner mig gladare idag!
    Härligt, hoppas du kan njuta lite mer nu. Tänk på att det inte blir annorlunda resultat bara för att du oroar dig, kram på dig!
  • Negativia

Åh jag är så glad idag! Äntligen så visade stickan negativt, äntligen har kroppen släppt den förra graviditeten! Nu kan jag faktiskt se om jag är gravid eller inte när det är BIM, wiii, nystart!

• Negativia
    SoMa72 skrev 2013-08-23 16:16:52 följande:
    Åh, håller tummarna för ett fint plus vid BIM
    Tack snälla =)
Svar på tråden Försöka igen efter MA :/