• Morris79

Försöka igen efter MA :/

Tittar in i denna tråden jag med! :) Väntade vårt första barn förra året men fick tyvärr MA i v. 13 :( Skrapades i början på december :( I januari började vi försöka få barn igen men ännu utan resultat! Detta är femte gången vi försöker och nu börjar den lååånga väntan till BIM! Hoppas SÅ på en liten bebis denna gång, blir så besviken varje månad!

• Morris79

Tack staytrue! :) Att mista bebisen var bland det värsta jag varit med om, helt fruktansvärt! Och kanske är det som du skriver; Extra tufft när det var första barnet! En stor sorg!

Lovar att hålla er uppdaterade :) BIM blir runt 9 juni :) Har lite oregelbunden mens sedan skrapningen så har inte hundra koll :)

Kram!

• Morris79

Beklagar verkligen ert MF också staytrue! :( Och ja, nu följs vi åt mot ett plus! :) Kram till dig!

• Morris79

Jennie89, tack! :) Precis som dig trodde jag inte att jag skulle ta det så illa som jag gjorde... 4 juni är det 6 månader sedan vi fick reda på att vår älskade lilla bebis var död och jag gråter fortfarande över det ibland... :( Nu får man försöka blicka framåt och hoppas på plus! Kanske denna gång! Hoppas!!! :)

• Morris79

Jag blödde nästan 4 veckor efter mitt MA och skrapningen! På slutet var det väldigt lite dock!

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/