Inlägg från: Marsipanprinsessan |Visa alla inlägg
  • Marsipanprinsessan

Försöka igen efter MA :/

Får man hänga på här? Konstaterat MA förra lördagen, trodde att jag var i vecka 12 men bebisen hade dött i vecka nio. Har trots det haft illamående och växande mage. Nu efter flera cytoteckurer och Methergintabletter är det fortfarande rester kvar, så nästa fredag ska jag skrapas. Kommer räkna det som en första mens och förhoppningsvis kommer allt gå "smärtfritt" så vi kan försöka igen.

• Marsipanprinsessan
    Jennie89 skrev 2013-01-26 13:44:57 följande:
    Hoppas ni har det bra i helgen tjejer. Jag tog fram angelsoundet idag (gjorde även det förra lördagen) och efter att ha lyssnat i fem sekunder hörde jag ett ljud jag aldrig hört, hjärtslag som slog drygt dubbelt så snabbt som mina, dessvärre hörde jag det bara i tio sekunder och sambon som satt på toa fick inte höra. Jag hittade det inte igen men jo, det måste ha varit någon där inne! Jag kommer sväva på moln ett par dar nu, ögonen är helt tårfyllda och nu vet vi iaf att vi klarat det längre än sist! 11+0 idag och om två veckor har vi förhoppningsvis fått se den lilla.  Hoppas att min glädje kan smitta av sig lite! I februari ska det gå vägen för er, så är det bara.      

Åh så roligt, blev så glad av ditt inlägg!! Härligt med små snabba hjärtslag! Vilken toppenlördag!
Svar på tråden Försöka igen efter MA :/